فعالیت‌های 3 پایگاه ویژه دانش آموزان همدانی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از فعالیت‌های 3 پایگاه آموزشی، پرورشی و تربیتی ویژه دانش آموزان استان خبر داد.

فعالیت‌های 3 پایگاه ویژه دانش آموزان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پروین قربانیان، رئیس آموزش و پرورش استثنایی همدان با بیان اینکه به فعالیت3 پایگاه تابستانی اوقات فراغت ویژه دانش‎آموزان همدانی اشاره کرد وافزود: هدف از فعالیت این پایگاه ها غنی‌سازی اوقات فراغت و رشد همه‌جانبه شخصیت دانش‌آموزان است.

 وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی در ایام تابستان راه‌اندازی شده است،افزود: اجرای برنامه‌ها از سوی آموزش و پرورش طی سه ماهه فصل تابستان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان باید با هدف سرمایه‌گذاری علمی و اندوخته تجربی برای دانش‌آموزان صورت گیرد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی همدان ادامه داد: در این پایگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، توان‌بخشی، اجتماعی، علمی و مهارتی تشکیل می‌شود.

قربانیان با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صرفاً به منظور تفریح و یا مشغول کردن آنها نباید باشد، گفت: باید نگرش‌ها نسبت به این موضوع تغییر کند به گونه‌ای که با برنامه‌ریزی صحیح، تقویت بعد جسمانی، روانی، عاطفی، اجتماعی و در نتیجه تکامل خود فرد با حضور در این برنامه‌ها تحقق یابد .

وی با بیان اینکه اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌تواند زمینه‌ ساز کشف استعدادهای نوجوان را فراهم سازد، تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان نیز باید فرزندان خود را در طول تابستان که از درس های تئوری به دورهستند، به فراگیری رشته‌های علمی و نظری مورد علاقه آنها تشویق کنند.

انتهای پیام/ب

فعالیت‌های 3 پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش آموزان همدانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار