رییس بیمارستان محمد کرمانشاهی استان کرمانشاه گفت: این بیمارستان یکی از 7 بیمارستان دولتی استان کرمانشاه است که خدمات تخصصی در غرب کشور ارائه می دهد.

15 تا 20دردصد بیماران از استان های همجوار و کردستان عراق  هستندویسی   رییس بیمارستان محمد کرمانشاهی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت:  15 تا 20درصد بیمارانی که مراجعه می کنند از استان های هم جوار  و گاها از کردستان عراق هستند.

وی افزود: کلنگ زنی این بیمارستان 18 سال به طول انجامید و در سال 1352  به نام قدیمی ترین دکتر کرمانشاه کلنگ زنی می شود.

ویسی گفت:در سال 1370 ساختار اولیه و پی کنی انجام می شود و بعد متوقف می شود و تا سال 85 مجدا به صورت فعال  مقاوم سازی می شود و سازمان مسکن و شهرسازی و بعد از 38 در سال 1390 با 156 تخت فعال شروع به کار می کند.

وی گفت: در بخش بستری بخش داخلی ،اورژانس و انکولوژی و تنها و بالاترین خدمات به کودکان مبتلا به بیماری خون کودکان ارائه می دهد و بخش نوزاد و جراحی و بخش مراقبت های ویژه و بخش روانپزشکی کودکان و نوجوانان در این بیمارستان خدمات ارائه می دهند.

ویسی در خصوص بخش روانپزشکی گفت:بیمارانی که خدمات روانپزشکی دریافت می کنند دختران و پسران نوجوان که دچار اختلالات رفتاری هستند کودکان خیابانی و کودکانی که نا خواسته در دام اعتیاد افتادند در این بخش از  این خدمات بهره مند می شوند .

انتهای پیام/ز

 

ارائه خدمات روانپزشکی در بیمارستان محمد کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.