مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به میزبانی شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی اعلام شده شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر از 23 تا 26 مردادماه به مدت چهار روز با همکاری و مشارکت انجمن سینمای ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور استان‌های مختلف در این جشنواره بیان کرد: در این جشنواره استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل حضور می‌یابند که آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره جمع‌بندی و تعداد آنها در هر بخش مشخص شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ارسال دو هزار و 75 اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل به اتمام رسیده است.

اسحاقی بیان کرد: در بخش ‌عکس ٩٣٤ تک‌عکس و ٣٩٦ مجموعه‌ عکس، در بخش فیلمنامه ٢٧٨ فیلمنامه آزاد و ٤٦ فیلمنامه اقتباسی به ثبت رسیده و در بخش فیلم کوتاه نیز ٤٢١ اثر رسیده که از این تعداد ٢٣٤ فیلم داستانی، ٨٧ فیلم مستند، ٣٨ فیلم پویانمایی و ٦٢ فیلم تجربی هستند که در این جشنواره با هم رقابت خواهند کرد.

 دبیر شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی‌هاو برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کرده‌ایم تا شاهد برگزاری این جشنواره به نحوی شایسته و موثر بوده و بتوانیم از آثار ارزشمند برگزاری این رویداد هنری و فرهنگی در استان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ ع

ارسال آثار به جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.