رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تعداد 22370 فقره پرونده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از محل اعتبارات زلزله تشکیل و تکمیل گردیده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه   شهبازی  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:  اختصاص تسهیلات اشتغالزا به مردم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه  یکی از راههای کمک دهی ، بازتوانی افراد و ایجاد اشتغال برای آنها می باشد که بعد از زلزله بصورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران 2000 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی روستایی و عشایری در مناطق زلزله زده مصوب گردیده خاطرنشان کرد: تاکنون 500 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

شهبازی  گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی موضوع قانون حمایت از توسعه وایجاد اشتغال در مناطق روستایی وعشایری جهت کمک به خسارت دیدگان ناشی از زلزله بخش کشاورزی استان کرمانشاه می باشد.

شهبازی با بیان اینکه تعداد 22370 فقره پرونده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از محل اعتبارات زلزله تشکیل و تکمیل گردیده افزود: مبلغ این تعداد پروند ه بیش از3636 میلیارد ریال بوده که بعد از تکمیل به مدیریت بحران استانداری و بانک های عامل ارسال گردیده است .

وی  با اشاره به اینکه تاکنون 1205 فقره از تسهیلات فوق الذکر به زلزله زدگان پرداخت شده خاطرنشان کرد: مبلغ این تعداد پرونده بیش از 161 میلیارد ریال می باشد که به خسارت دیدگان پرداخت گردیده است .

شهبازی در پایان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان به طور جدی پیگیر پرونده های تسهیلاتی اشتغالزا بوده و تا حصول نتیجه آن را دنبال می کند.

انتهای  پیام/ز

پرداخت بیش از هزار و 200پرونده تسهیلات  به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.