سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت:طبق اطلاع بنده هواداری از استقلال دستگیر نشده است و فحاشی کار برخی هوادار نما بوده است.

فتحی: فحاشی کار هواداران استقلال نبود/ خبر های خوشی برای استقلال در راه استامیر حسین فتحى در گفتگو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه جزو بازنشسته هاى محسوب مى شود یا خیر گفت::خیر بازنشسته نیستم و تا ٨،٩ سال دیگر زمان هست تا به بازنشستگی برسم.

او درباره اینکه هوادارانى که در بازى استقلال و پیکان دستگیر شده اند از مردم عادى یا لیدر‌ها بودند بیان کرد: از دستگیرى هواداران به اطلاع هستم و جایى که من اطلاع دارم هیچ برخورد بدى از سوى حواست و ماموران حاضر در ورزشگاه با هواداران صورت نگرفت. همچنین تا جایى که مطلع هستم و به من گزارش دادند هواداری دستگیر نشده اند.

فحاشی کار هواداران استقلال نبود،چند هوادار نما مسبب این موضوع بودند

فتحى درباره اینکه آیا هواداران در ورزشگاه فحاشى کرده اند یا اعتراض مدنى داشتند توضیح داد:  متاسفانه این اعتراض مدنی نبود و فحاشى بود  اما این کار هواداران فهیم استقلال نبود و چند هوادار نما که از بیرون خط گرفته بودند و سازمان دهى شده بودند چنین اقداماتى را انجام دادند وگرنه باشگاه استقلال انقدر هوادار فهیم دارد که در شرایط فعلى اوضاع و احوال ما را درک مى کند و مى بینند که تیم ما ٧،٨ بازیکن خود را از دست داده و ٣،٤ بازیکن مصدوم داریم. شجاعیان، محسن کریمى، آقاخان، تیمورى، چشمى، حسین حسینى مصدومان ما هستند و از طرفى مجید حسینى از جمع ما رفته است، ابراهیمى هم از استقلال جدا شده و وریا و على کریمى در آمادگى کامل قرار ندارند. بنابراین هواداران واقعى ما را درک مى کنند چرا که با این شرایط یک تیم از ما جدا شده و به طور حتم اگر تیمى کامل بودیم مى توانستیم در بازى مقابل پیکان بیشتر از این‌ها هواداران را راضى کنیم.

جذب نیومار،ایمن حسین، تبریزی و الحاجی گرو  در اولویت است

وی در مورد بازیکنان جدید استقلال گفت : نیومایر پس از حضور در ایفمارک و تایید پزشکى به ترکیب تیم اضافه مى شود و قرارداد او را منعقد مى کنیم. نیومایر بازیکن خوبى است که در بوندسلیگا و منچستر یونایتد بازى کرده است،همچنین ایمن حسین بازیکن تیم ملى عراق امروز وارد تهران مى شود تا در صورت تایید با ما قرارداد امضا کند و همچنین مذاکرات با الحاجی گرو ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبى را به تیم اضافه کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره تبریزى افزود:مذاکرات با تبریزى و مدیران باشگاه ذوب آهن ادامه دارد و طى امروز و فردا خبر پیوستن و انعقاد قرارداد این بازیکن را با استقلال اعلام مى کنیم تا هواداران خوشحال شوند. تبریزى بسیار به باشگاه استقلال نزدیک شده است.

قول میدهم خبر های خوشی به هواداران برسد

فتحى در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت:این قول را به آن‌ها مى دهم که به زودى خبر هاى خوشى را بشنوند،هواداران فهیم و واقعى به شفر و مدیریت اعتقاد و اعتماد خاصى دارند و از همین جا به هوادارانمان مى گویم که ما را باور داشته باشند و بدانند تیمى بهتر از سال قبل را با حمایت هاى آن‌ها مى سازیم و امیدوارم باشگاه استقلال را همان طور که هواداران مى خواهند اداره کنیم. همچنین از هواداران مى خواهم در صورت داشتن هر گونه نظر در خصوص پیش برد باشگاه از طریق سایت استقلال با ما در ارتباط باشند و به طور حتم نظرات این عزیزان را در برنامه هاى آتى باشگاه لحاظ مى کنیم و هواداران استقلال بدانند که باشگاه متعلق به آنهاست.


بیشتر بخوانید :


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
دوستت داریم فتحی آبی پوش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام علیکم ... بنده با پسر 8 ساله خودم دیروز توی ورزشگاه بودم ... ( ای کاش نبودم ) ... اتفاقا در جریان فحاشی ها ، عمده هواداران استقلال هماهنگ و همراه بودن ... تماشاگر نما هم نبودن تماشاگر بودن ...فکری به حال اوضاع افتضاح فرهنگی ورزشگاه و طرفداران فوتبال کنید ... یک موکت توی ورزشگاه برای نماز خواندن پهن نشده بود و مهر پیدا نمیشد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
خبر آمد خبری در راه است
آخرین اخبار