معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در بازدید از منطقه ۶ مشهد گفت: حداکثر زمان بهره‌برداری از بوستان انصار پاییزامسال خواهد بود.

بهره برداری از بوستان انصار تا پاییز امسال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛خلیل الله کاظمی، معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد در بازدید از روند اجرای پروژه‌های در حال اجرای سطح منطقه 6 گفت: به منظور تسریع در امر بهره برداری بوستان انصار ، اعتباری حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز به صورت علی الحساب در اختیار پیمانکاران این پروژه قرار گرفته که امیدواریم با توجه به محدودیت اعتبارات در سال جاری، برنامه‌ریزی ویژه‌ای در زمینه کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه در به کارگیری مصوبات و دستور‌العمل‌های شورا  گفت: اخذ بهای خدمات پسماند از مشاغل پر زباله که در شورای اسلامی شهر نیز مصوب شده بایستی با جدیت در دستور کار قرار بگیرد.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد افزود: به منظور لایروبی کال قره خان اعتباری در اختیار منطقه قرار خواهد گرفت تا پیش از آغاز فصل بارندگی لایروبی این کال اجرایی شود.

کاظمی تصریح کرد:اعتباری نیز برای نصب مجموعه پلی اتیلن در حاشیه کال امیر آباد با هدف رفاه حال شهروندان این محدوده تخصیص یافته است.

وی در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم گفت: اعتبارات لازم بدین منظور نیز در اختیار منطقه قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به نیازسنجی برای احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده منطقه 6 افزود: با توجه به بافت فرسوده و متراکم شهرک شهید رجایی و خیابان پورسینا به نظر می‌رسدکه این محدوده فضای مناسبی برای احداث ایستگاه باشد که پس از بررسی دقیقتر از سوی سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری مشهد، محلی بدین منظور در سال جاری در نظر گرفته خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.ص
 

افزایش سرانه فضای سبز شهر مشهد

برچسب ها: فضای سبز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.