رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از اعزام دوتیم به مسابقات قهرمانی کشور در تهران خبرداد.

اعزام تیم دوچرخه‌سواری بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی روزبهان درخصوص اعزام تیم دوچرخه سواری بانوان گفت: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا از امروز در تهران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ۳ روز به‌طول می‌انجامد، افزود: رقابت‌ها در دو بخش سرعت و استقامت برگزار می‌شود , دوتیم از خراسان رضوی در بخش جوانان با ترکیب یگانه غلام‌رضایی و پارمیدا نیکفر و در بخش بزرگسالان با سحر راسخ، آزاده مزاری، زینب واله و یاسمن مدنی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از محدود بودن تعداد سهمیه و تکمیل بودن تیم استان تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد دوچرخه‌سواران حرفه‌ای استان در بخش بانوان بیش از یک تیم است و تلاش داشتیم از تمام ظرفیتمان استفاده کنیم و شرایط کسب تجربه را برای بانوان فراهم کنیم با خراسان جنوبی صحبت کردیم و یک تیم نیز با عنوان خراسان جنوبی اعزام کردیم.

روزبهان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در بخش جوانان قهرمان ودر بخش بزرگسالان حداقل سه مدال کسب کنیم، توجه به بانوان در هیات دوچرخه‌سواری جزو اولویت‌های ما بوده است و تمام تمهیدات لازم را برای رشد آن‌ها در نظر خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام//ع.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.