کارشناس حقوقی ورزش ایران گفت: با تائید شورای نگهبان درباره منع حضور بازنشستگان در ورزش صحبت می‌کنم، اما از این قانون در فوتبال سوء استفاده شده است.

عبدالرحمان شاه حسینی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بحث ممنوعیت مهدی تاج از ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال به دلیل قانون منع حضور بازنشستگان در دستگاه های دولتی بیان کرد: تا زمانیکه این مصوبه مجلس شورای اسلامی به تائید شورای نگهبان نرسد و به قانون تبدیل نشود،  صحبت کردن درباره آن از لحاظ قانونی وجاهتی ندارد.

او ادامه داد: پس از تائید شورای نگهبان هم درباره قانون جدید و  هم درباره ایرادهای قانون قبلی منع به کارگیری بازنشستگان که در فوتبال ایران با سوء استفاده های زیادی همراه بود صحبت می کنم. از طرفی درباره حاکمیت این قانون در وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و به ویژه فوتبال نظراتم را اعلام می کنم. در گذشته هر کسی را مانند علی کفاشیان، علی کاظمی، غلامرضا بهروان که می خواستند از فدراسیون فوتبال بیرون کنند به او می گفتند بازنشسته ای و هرکس که صلاح می دیدند باید در فدراسیون به فعالیت هایش ادامه دهد از دایره این قانون مستثنی می کردند.

رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پرداختن رسانه ها به قانونی که تاکنون لازم الاجرا نشده کار اشتباهی بوده و با اصول حقوقی سازگار نیست. اجازه دهید این مصوبه مورد تائید شورای نگهبان قرار گیرد تا بتوانیم درباره اجرای این قانون در سیستم ورزش کشورمان صحبت کنیم. ضمن اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون ها تفاوت دارد.


بیشتر بخوانید:

یوسف نژاد: اعضاء کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی ها مشخص شدند/ مردم دغدغه های شان را با تماشای فوتبال رفع می کنند


انتهای پیام/

اظهارات عبدالرحمان شاه حسینی درباره  قانون منع حضور بازنشستگان در دستگاه های دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار