وزیر امور داخله/ کشور افغانستان در مراسم معرفی افسران جدید، آزار و اذیت جنسی زنان در میدان هوایی/ فرودگاه کابل را غیر قابل تحمل خواند.

تاکید وزارت داخله بر اصلاحات در نهادهای پلیسبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور داخله/ کشور افغانستان در مراسم معرفی افسران جدید، آزار و اذیت جنسی زنان در میدان هوایی/ فرودگاه کابل را غیر قابل تحمل خواند.

ویس احمد برمک، وزیر امور داخله/ کشور افغانستان در مراسم معرفی 59 تن از افسران جدید میدان هوایی/ فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی گفت که از اذیت و آزار مردم در هنگام تلاشی، به‌خصوص آزار جنسی زنان باید جلوگیری شود.

برمک همچنان گفت که مشروبات الکلی به همکاری شماری از کارمندان میدان هوایی/ فرودگاه کابل انتقال می‌یابد، اما برای شناسایی این افراد اقدامات لازم روی دست گرفته خواهد شد.

وی در ادامه بر اصلاحات در میدان هوایی/ فرودگاه بین‌المللی حامد کرزی تاکید کرد و افزود، تمام تشکیلات این میدان هوایی تغییر خواهد کرد و اصلاحات لازم در آن بوجود می‌آید.

برمک در بخش دیگر سخنانش بر مبارزه با فساد در وزارت داخله نیز تاکید کرد و گفت مبارزه با فساد و همچنان اصلاحات در این وزارت جریان دارد، اما نیازمند زمان طولانی است.

وی افزود: شماری از افراد که از وزارت داخله برکنار شده‌اند، اصلاحات ما را تخریب می‌کنند و به افراد شان دستور می‌دهند، تا در شهر فیرهای هوایی و در نظم جامعه اخلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.