ساخت مخزن ذخیره آب و اجرای شبکه آب رسانی اقامتگاههای بوم گردی شهرستان سرایان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛  عرب مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان گفت: از محل طرح تکمیل زیرساخت های مناطق گردشگری شهرستان با اعتبار حدود 220 میلیون تومان، ساخت مخزن 30 هزار لیتری و ساخت اتاقک محافظ مخزن و اجرای شبکه به متراژ  هزار و 600 متر مربع در اقامتگاههای بوم گردی زرین چاه ، راویج ، نمکزار و چاه قربان در کویر سه قلعه و همچنین دره سبزرود واقع در شمال روستای کریمو انجام شد. 

 وی افزود: در اقامتگاههای کویری لوله گذاری تا ورودی اقامتگاهها انجام و اتاقک متناسب با معماری منطقه ساخته شده و همکاری لازم با عشایر بومی منطقه در تامین و برداشت آب صورت گرفته است.

عرب اظهار کرد: زیرساخت های مورد نیاز مناطق گردشگری شهرستان شامل آب ، برق و گاز  از محل طرح قابل انجام است و با توجه به تعدد مناطق گردشگری بکر در شهرستان امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات در سال جاری بتوانیم به تعهدات خود در تامین زیرساخت های مناطق گردشگری عمل کنیم.

 مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان گفت: برق رسانی دره سبزرود و تکمیل طرح آبرسانی، آبرسانی به اقامتگاههای کویری جدید ( دو مورد )، برق رسانی و تامین آب برای غاز زیبای بتون و تکمیل برق رسانی طرح گردشگری کاه از جمله طرح های پیش بینی شده در شهرستان است.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.