مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال ۶۳۰۰ دانش آموز تحت حمایت در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در آستانه سال تحصیلی جدید لوازم مورد نیاز تحصیل خود را دریافت می‌کنند.

۶۳۰۰ دانش آموز تحت حمایت لوازم مورد نیاز تحصیل دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت دانش‌آموزان تحت پوشش با بیان اینکه کمک به دانش آموزان تحت حمایت یکی از اقدامات اصلی کمیته امداد است اظهار داشت: تأمین لوازم تحصیلی دانش آموزان مددجو از جمله اقدامات ارزشمندی است که هرساله در آستانه سال تحصیلی از سوی این نهاد انجام می‌شود.

لطفی با اشاره به خدمات مختلف کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت گفت: هم اکنون ۶ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که در آستانه سال تحصیلی جدید آماده تأمین لوازم تحریر و دیگر نیاز‌های تحصیلی آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: درسال تحصیلی گذشته کمیته امداد بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای تامین لوازم تحریر و سایر امورات تحصیلی اعم از کتاب، پرداخت ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی وبرگزاری آزمون‌های آمادگی راهیابی این دانش آموزان به دانشگاه‌ها هزینه کرده است که خوشبختانه ۱۰ میلیارد ریال آن توسط خیران نیکوکار در جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: استعداد‌ها و ظرفیت‌های نهفته‌ای در جوانان و دانش آموزان این مرز و بوم وجود دارد که اگر امکانات و تجهیزات مناسبی در اختیار آن‌ها قرار نگیرد شکوفا نمی‌شود.

لطفی با اشاره به نقش مهم رسانه‌های جمعی برای نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری گفت: رسانه‌های جمعی اعم از مکتوب، مجازی و ملی مردم و خیران را برای کمک و یاری رساندن به نیازمندان به ویژه دانش آموزان نیازمند ترغیب و تشویق کنند.

انتهای پیام/ م

دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر بسته‌های تحصیلی دریافت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.