هواپیمای پهن پیکر امکان نشست و برخاست در فرودگاه خرم‌آباد را ندارد

استاندار لرستان از امکان پذیر نبودن نشست و برخاست هواپیمای پهن پیکر در فرودگاه خرم‌آباد خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی، استاندار لرستان از امکان پذیر نبودن نشست و برخاست هواپیمای پهن پیکر در فرودگاه خرم‌آباد خبر داد .

 خادمی گفت : پرواز ماهان برقرار است، ایران ایر نیز سه روز در هفته پرواز دارد که دچار مشکل شده بود، ولی این مشکل برطرف شد و منظم‌تر می‌شود، دلیل اصلی این مشکل در ناوگان ایران ایر است، چون هواپیما‌هایی که دارد پهن پیکر یا‌ای تی آر هستند و ما قولی که از این ناوگان گرفتیم هفته‌ای یک پرواز با خرید‌ای تی آر برای خرم‌آباد در نظر گیرد که متاسفانه شبیه سازی که برای فرودگاه خرم‌آباد انجام دادند این هواپیما نمی‌تواند در فرودگاه خرم‌آباد فرود بیاید.

وی افزود: متاسفانه بخش عمده‌ای از امتیازی که در نوسازی ناوگان می‌توانستیم استفاده کنیم به دلیل عدم فرود آمدن هواپیمای‌ای تی آر در فرودگاه خرم‌آباد از دست ما رفته است.

خادمی تصریح کرد: متاسفانه هواپیمای پهن پیکر نیز نمی‌تواند در فرودگاه خرم‌آباد نشست و برخاست داشته باشد البته ما مخالفت‌هایی داریم، ولی بهرحال بحث‌های فنی است، چون سلامت مسافران بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه تنها هواپیمای که در ناوگان ایران ایر است و می‌تواند در فرودگاه خرم‌آباد نشست و برخاست داشته باشد فوکر است که این هواپیما نیز با توجه به تحریم‌ها و خراب شدن مشکلات خاص خودش را دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها یک هواپیمای فوکر دارند که در مسیر پرواز می‌کند و قول دادند سه پرواز فرودگاه خرم‌آباد را انجام دهند.

استاندار لرستان به هزینه‌های انجام گرفته در فرودگاه خرم‌آباد اشاره و بیان کرد: براساس استدلال مسئولان مربوطه در مورد هواپیما‌های پهن پیکر پرواز حج امکان این پرواز رفت و برگشت وجود دارد، ولی باید ۵۰ درصد مسافر کم شود که سبب می‌شود این پرواز اقتصادی نباشد بر همین اساس بلیط باید چندبرابر فروخته شود.

انتهای پیام/ب

امکان نشست و برخاست هواپیمای پهن پیکر در فرودگاه خرم‌آباد وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ رمضانی
۱۷:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
در صورت حل نشدن مشکل فرودگاه خرم اباد توسط استانداری
ما موضوع را از طریق مقامت مسول کشوری پیگیری می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
باسمه تعالی
چرا امکان نشست وبرخاست هواپیمای پهن پیکر در فرودگاه خرم اباد وجود ندارد