مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: پنج هزارو ۴۶۴ انشعاب آب غیرمجاز در روستا‌های استان سال گذشته شناسایی شد که ۲ هزار انشعاب به صورت توافقی تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا کاکاوند،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: پنج هزارو ۴۶۴ انشعاب آب غیرمجاز در روستا‌های استان سال گذشته شناسایی شد که ۲ هزار انشعاب به صورت توافقی تبدیل وضعیت شدند.

علیرضا کاکاوند اظهار داشت: یک هزار و ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز نیز با تشکیل پرونده به دادگستری معرفی شد که تنها ۹۲ مورد موفق به اخذ مجوز شدند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی بیش از ۹۰ میلیارد ریال از مشترکین لرستانی طلب دارد.

کاکاوند اضافه کرد: سال گذشته متعهد به آب رسانی به ۱۷۳ روستا در لرستان شده بودیم که اکنون طرح ۴۲ روستا آماده افتتاح شده و آبرسانی ۳۲ روستا نیز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: آبرسانی به ۱۶۳ روستا به اتمام رسیده و تنها ۱۱ روستا در قالب ۲ مجتمع تکمیلی باقی مانده که معارض محلی باعث کندی روند آن شده است.

کاکاوند با اشاره به آبرسانی به هفت روستا با تانکر افزود: در سال‌های گذشته تعداد ۲۵۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شد، ولی اکنون تنها ۳۸ روستای بیش از ۲۰ خانوار آب لوله کشی ندارند که مشکل اصلی بسیاری از آنها، وجود معارض و مسائل اجتماعی است.

لرستان ۲ هزارو ۹۸۵ روستای دارای جمعیت دارد.

انتهای پیام /ب

 

۲ هزار انشعاب غیرمجاز روستایی لرستان تبدیل وضعیت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.