سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف است ۲۰ تا ۳۰ درصد از هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی را کاهش داده و هرگونه افزایش مصرف را گزارش نماید.

ضرورت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی در دستگاه های اجراییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  درویش امیری استاندار زنجان در اولین نشست هم اندیشی مدیران استان،ضمن تاکید بر همبستگی و همدلی همه مدیران در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان وایستادگی در برابر فشار‌های اقتصادی تحمیل شده، بر لزوم کنترل مصرف و عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی در ساعات اداری تاکید کرد.

استاندار زنجان اهمیت مدیریت بهینه مصرف انرژی برق را در شرایط کنونی دو چندان عنوان کرد و گفت: به دلیل کاهش آب ذخیره شده درپشت سد‌ها، میزان تولید برق نیزدر کشور کاهش یافته و میزان مصرف رشد قابل ملا حظه‌ای داشته است. به همین دلیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف است ۲۰ تا ۳۰ درصد از هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی را کاهش داده و هرگونه افزایش مصرف را گزارش نماید.

وی تصریح کرد: باعنایت به ابلاغ برنامه‌ها و ضوابط اجرایی طرح کاهش مصرف انرژی برق در تابستان جاری، کلیه دستگاه ها، موسسات و نهاد‌های دولتی وغیردولتی نسبت به مدیریت انرژی در ادارات و زیر مجموعه‌های خود از طریق اتخاذ تدابیرلازم ازجمله کنترل مصرف و عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی در ساعات کاری و خاموش نمودن سامانه‌های سرمایشی و روشنایی غیرضرور بعد از ساعات اداری، مصرف انرژی را مدیریت نمایید.
 
وی افزود: تمامی ادارات استانی، شهرستانی وبخشی ضمن کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مصرف انرژی خود در سال جاری، نسبت به پرداخت معوقات سنوات گذشته هزینه‌های آب، برق و گازدستگاه مربوطه سریعا" اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/ن
 

اولین نشست هم اندیشی مدیران استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.