گوشه‌ای از زندگی نامه شهید علی اکبر بهاری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.

شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید علی اکبر بهاری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:

شهید علی اکبر بهاری سال ۱۳۴۳ در چهارقلعه تکاب به دنیا آمد. شهید پاکدامن آراسته به محاسن اخلاق هر روز قدمی برمی داشت و بزرگتر می‌شد، در درس و تحصیل، تا سوم راهنمایی توانست پیش رود و به خاطر شوق روزافزا به دفاع از حریم پاک دین و قرآن دست از درس وعلم کشیده وبه سنگر‌های پیکار پیوست.

شهیدعضویت سپاه گردید و در حین خدمت در کلاس‌های شبانه نیز شرکت می‌کرد. در چندین عملیات جنگ حاضر شد و بار‌ها مجروح شد، اما اراده اش والاتر از آن بود که از پای بنشیند. راضی به رضای حق بود و با جان و دل آنچه از معشوق می‌رسید می‌پذیرفت و توانست تا اخذ دیپلم پیش رود شهید، چون از خانه وخانواده دور بود، همواره از تهران به خطوط جبهه اعزام می‌گشت خود را از اینکه خانواده بدرقه اش نمی‌کنند تا بی تابی کنند آسوده می‌دید شهید نیک فرجام عاقبت پس از چندین بار شرکت در جبهه تاریخ ۲۱/۱/۶۶ در شلمچه حین عملیات کربلای ۸ بر اثر ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید علی اکبر بهاری 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.