مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با وجود نابسامانی بازار ارز هیچ گونه افزایش قیمتی در بسته سفرهای عتبات عالیات نداشتیم.

کاهش ۲۰ درصدی قیمت سفر به عتباتمرتضی آقایی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: با وجود نابسامانی بازار ارز، هیچ گونه افزایش قیمتی در بسته سفرهای عتبات عالیات نداشتیم.

آقایی افزود: هزینه سفرهای عتبات طی روزهای اخیر با کاهش 20 درصدی روبرو بوده است و تمام تلاش ما این است که دغدغه افزایش قیمت سفرهای عتبات برای مشتاقان این سفر معنوی ایجاد نشود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط فعلی که اوضاع بازار ارز با نابسامانی روبرو است، خوشبختانه هزینه سفر به عتبات عالیات با ارز دولتی تامین می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه دریافت ویزای زائران سفر به عتبات ۱۷۰ هزار تومان تمام می‌شود و هیچ یک از خدمات مورد ارائه با مسئله افزایش قیمت مواجه نیست.


بیشتر بخوانید: تسهیلات ۵۰۰ هزار تومانی ویژه ساکنان مناطق محروم برای زیارت عتبات


آقایی همچنین یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها هم اکنون قیمت سفرهای ارزان قیمت مبلغ ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان تمام می‌شود و قیمت سفرهای هوایی به عتبات عالیات نیز یک میلیون و 850 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: همچنان به مردم توصیه می‌کنیم که برای سفر به عتبات عالیات در کاروان‌های مجاز دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت ثبت نام کنند و در نظر داشته باشند که کاروان‌های غیرمجاز فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای برای زائران هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
به حرف شما اعتماد کردیم! پس چرا یک مرتبه شصت درصد افزایش قیمت دادید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
کجا وکدام کاروان با این قیمت اعزام میکنه لطفا آدرس بدین من شیراز هستم میخوام برم . من سال 95 با تور هوایی رفتم نفری1600000تومان چطور میگید گرون نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
سفر کربلا نرخ لحظه ای داره تازه اژانس ها با افزایش نرخ 50 درصدی مبلغ را علی الحساب می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
بالاتر از فرهاد
۱۱:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
فدای زیات امام حسین ع بشوم ولیکن چقدر سخت است
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۵۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
یا امام حسین ع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
واقعأ؟
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
خدا کنه قسمت منم بشه برم حج
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
#حج واجبه
آخرین اخبار