به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه جلسه ارتباط فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم در ساری، با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ در نیروی انتظامی در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس، راه اندازی شد، گفت: این سامانه در کنار مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در حقیقت پل ارتباطی مردم با پلیس و مصداق بارز پلیس جامعه محور است.
وی با اشاره به موضوعات و مسائلی که در این جلسات مورد بررسی قرار میگیرد، افزود: برخی از مراجعات مردمی در بخش روند اقدامات پروندههایی است که به نیروی انتظامی مرتبط نمیشود و با مشاوره به دستگاه ذیصلاح هدایت میشوند.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برخی از پروندههایی که در ارتباط مستقیم مردم با حوزه انتظامی مطرح میشود در خصوص وظیفه عمومی است، گفت: درخواستهایی که در زمینه وظیفه عمومی دریافت میشود، باید در کمیسیونهای مربوطه مورد بررسی قرار گیرند و طبق شرایط متقاضی، مطابق قانون تعیین تکلیف شوند.
سردار میرفیضی روند رسیدگی به درخواستهای مردمی را در چارچوب قانون دانست و افزود: این جلسه با حضور رئیس بازرسی، معاون نیروی انسانی، معاون وظیفه عمومی، رئیس پلیس راهور، رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان ساری برگزار شد.
وی با بیان اینکه در بسیاری از پروندهها، مراجعه کننده نیازمند راهنمایی و مشاوره است، گفت: میزان تماسهای مردمی با سامانه ۱۹۷ پلیس در استان مازندران در تیرماه امسال بیش از ۵ هزار تماس بوده که اغلب تماسها در حوزه تقدیر و تشکر، انتقاد، پیشنهاد و دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.
انتهای پیام/آ
دومین گلایه چندروز مانده به تعطیلات وسفر بچه هام لباس عوض کردن گواهینامه راتواباسشون جاگذاشته بودن و۲۰۰الی ۳۰۰متر ازخونه فاصله داشت وفوری گواهینامه به دستشون رسید وکارت ماشین راگرفتن وبچه رابه دادگاه فرستادند وسفر نوروز ی ما راخراب کردند خواهشمنیم که این جوری بامردم برخورد نداشته باشند ودراین ایام مدارک ماشین رانگیرند ومزاحم سفر وخوشی مردم نشن واگر جریمه است همانجا جریمه بنویس چرا مدارک رامی گیرن ومابدون مدارک ماشین سفرامسال راکنسل کردیم و........