مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت: ۱۵ کارگاه آموزشی برای زنان روستایی بوشهر در سه ماهه اول سال برگزار شد.

کارگاه‌های آموزشی برای زنان روستایی استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کبری توکلی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی زنان روستایی اظهار داشت: توسعه برنامه‌های آموزشی به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است و کارگاه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمترین و اثرگذار‌ترین راه توسعه روستاها، بالا بردن سطح دانش و آگاهی مردم روستا است که در این راستا برگزاری کارگاه‌های آموزشی از طرف جهاد کشاورزی، گام مهمی در ارتقای افکار و اطلاعات بهره برداران بخش کشاورزی بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر اضافه کرد: برگزاری ۱۵ کارگاه آموزشی در بخش زنان روستایی و همچنین اجرای ۲ سایت الگویی از اقدامات سه ماهه اول سال جاری جهاد کشاورزی بوشهر بوده است.

توکلی افزود: از جمله فعالیت‌های دیگر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر در سال جاری می‌توان به انجام عملیات ردیابی سوسک سرخرطوم حنایی خرما در سطح ۵۰۰ هکتار از باغات حوزه تحت پوشش شهرستان اشاره کرد.

وی از انجام عملیات استفاده از کاور و سموم فومیگانت برای کنترل سوسک‌های چوبخوار باغات نخیلات خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح نوغانداری در بخش انگالی برای اولین بار در سطح شهرستان از دیگر اقدامات بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر ادامه داد: شرکت در نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی و داشتن بیشترین تعداد غرفه در بین شرکت کنندگان و شهرستان‌ها در شهرستان گناوه و پیگیری انجام ۵۷ هکتار عملیات تکریب نخیلات برای انجام بهداشت زراعی باغ و درختان از دیگر فعالیت‌ها بود.

انتهای پیام/م

۱۵ کارگاه آموزشی برای زنان روستایی بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.