کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت:شرایط سختی داریم و باید در 3 جام حاضر شویم و مسابقه دهیم.

روزبه شاه علی دوست، هافبک تیم فوتبال سایپا تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر تمرینات پیش فصل خوبی را در سرعین اردبیل و رامسر برگزار کردیم و توانستیم در هفته اول لیگ، بازی روان و مناسبی را انجام دهیم و به پیروزی برسیم. بازیکنانی که در فصل گذشته با ما بودند، شاید ستاره نبودند اما در طول فصل در شاکله تیمی قرارگرفتند و با تمرینات تاکتیکی که انجام دادیم، توانستند در سایپا ستاره شوند.

او افزود: جای خدا را شکر دارد که بازیکنان مان موفق شدند به تیم های خوبی بروند و امیدواریم در طول این فصل هم بتوانیم بازیکنانی از این دست داشته باشیم. با شرایطی که داریم، فصل سختی را در پیش رو خواهیم داشت، زیرا باید در 3 جام مسابقه دهیم اما تمام تلاش مان را می کنیم تا نتایج خوبی بدست آوریم. سال قبل هم توانستیم کسب سهمیه کنیم اما 2 سال پیش شرایط مناسبی وجود نداشت و با حضور علی دایی، به تیم روحیه برد و شخصیت تزریق شد  و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

شاه علی دوست در مورد تقابل سایپا با پیکان خاطرنشان کرد: پیکان تیم خوبی است و امیدوارم بازی تماشایی شود. هفته های نخست لیگ است و شاید برخی از تیم ها نتوانستند خوب ظاهر شوند اما امیدوارم مسابقه تماشایی شود و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایط مالی این باشگاه گفت: از جزئیات و ریز قراردادها و مخارج باشگاه سایپا نیستم اما با توجه به مشکلاتی است، این موضوع روی سایپا هم تاثیر گذار است و شرایط مانند گذشته نیست اما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم. امیدواریم مشکلات حل شود و پرداختی ها به موقع باشد. تیم ما طرفدار ندارد و پرداختی ها و مسائل مالی می تواند روحیه و تمرکز بازیکنان را بالا نگه دارد.


بیشتر بخوانید: سایپا و نمازی برترین تیم و سرمربی هفته نخست


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم سایپا درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار