کریمی: اگر قانون بازنشستگی شامل من شود کنار می‌روم

رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: اگر قانون بازنشستگی شامل من شود این آمادگی را دارم که کنار بروم.

کریمی: اگر قانون بازنشستگی شامل من شود کنار می‌روممصطفی کریمی رئیس فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور نام او در لیست افراد بازنشسته بیان کرد: من هنوز در جریان این موضوع نیستم و با توجه به قانون ایثارگری توانستم به عنوان رئیس فدراسیون ناشنوایان کار کنم، اما اگر قانون جدید شامل من شود این آمادگی را دارم که کنار بروم و از این قانون تمکین می‌کنم.

او ادامه داد: همه ما موظف هستیم که از قانون تبعیت کنیم و اگر در قانون جدید من نباید به کارم در فدراسیون ادامه دهم این قانون را می‌پذیرم و به نفع نفر بعدی کنار می‌روم و برای موفقیت ورزش ناشنوایان هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم.

رئیس فدراسیون ناشنوایان افزود: درباره این قانون هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان بگیرد من می‌پذیرم.

کریمی در خصوص برنامه‌های فدراسیون ناشنوایان گفت: برای برگزاری رقابت‌های جهانی در رشته‌های والیبال، کشتی آزاد و فرنگی و فوتسال از فدراسیون جهانی ورزش ناشنوایان تقاضای میزبانی کردیم و منتظر تصمیم این فدراسیون هستیم.

او تصریح کرد: شهر‌های تهران، همدان، تبریز و شیراز را به عنوان شهر‌های میزبان رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ به فدراسیون جهانی معرفی کردیم و در صورتی که موافقت فدراسیون انجام شود کار‌های داخلی برای آماده سازی هیئت استان‌ها آغاز می‌کنیم تا فضا برای برگزاری رقابت‌های جهانی آماده باشد.

کریمی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر در ۱۷ رشته ورزشی مسابقات قهرمانی کشور را آغاز کردیم و با توجه به اینکه در ابتدای زمستان سال جاری رقابت‌های جهانی تیراندازی در کشور قبرس برگزار می‌شود در این رشته نیز رقابت‌های فهرمانی کشور را از ۱۷ مردادماه آغاز می‌کنیم تا استعداد‌های این رشته برای حضور در اردوی تیم ملی شناسایی شوند.

او بیان کرد: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بدهی داشت که خوشبختانه توانستیم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی این بدهی‌ها را تسویه کنیم و فدراسیون را از نظر بودجه‌ای به یک حالت تعادل برسانیم.

رئیس فدراسیون ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: ابتدای سال جاری تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی و تیم ملی فوتبال ناشنوایان توانستند در رقابت‌های آسیایی و جهانی به ترتیب عنوان نخست و سومی را کسب کنند و باعث افتخار ورزش کشور باشند و امیدوارم روند موفقیت‌های ملی پوشان ناشنوا در سایر رقابت‌های پیش رو ادامه داشته باشد و باز هم شاهد درخشیدن نام ایران در رقابت‌های جهانی و آسیایی باشیم.


بیشتر بخوانید: تاج: از قانون منع حضور بازنشسته‌ها تمکین می‌کنم


انتهای پیام/

اظهارات کریمی درباره منع به کارگیری بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار