فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز تمام پایگاه‌های آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار داشته و در عرصه‌های مختلف نظامی نیز از توانمندی و اقتدار برخوردار هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار صمیمی با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: سپاه میاندوآب سراسر خاطره، حماسه و ایثار بوده و شهید باکری نیز آوازه و شهره این شهر است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی؛ استکبار جهانی همواره به دنبال دشمنی بوده است، افزود: تعارض‌های دینی و اولیه نظام جمهوری اسلامی با استکبار جهانی و ستم پیشگان همیشه وجود داشته وچپ امروز نیز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را دشمنان بر نمی‌تابند.
وی با بیان اینکه دشمنان در عرصه سخت وارد شده و نتیجه آن را دیده اند، گفت: ما در حوزه جنگ سخت دارای تجربیات گرانبهایی بوده و دشمن به این نتیجه رسیده که تقابل با نظام اسلامی در حوزه جنگ سخت، صدمات جبران ناپذیری به آن‌ها وارد می‌کند که محیرالعقول است.
سردار شهسواری تصریح کرد: امروز تمام پایگاه‌های آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی قرار داشته و در عرصه‌های مختلف مانند تولید موشک و… نیز از توانمندی و اقتدار برخوردار هستیم.
وی با بیان اینکه تهدید نظامی دشمنان بلوفی بیش نیست، افزود: اگر کشور ضعیفی بودیم آمریکا این همه انرژی خود را صرف نمی‌کرد.
سردار شهسواری با اشاره به اینکه امروز دشمنان روی عملیات روانی تلاش و برنامه ریزی می‌کند، اظهار کرد: باید در حوزه اقتصاد و فرهنگ لباس مقابله با عملیات روانی پوشیده و ضعیف عمل نکرد.
فرمانده سپاه شهدا با اشاره به موضوع برجام، تصریح کرد: در بحث برجام تمام فرمایشات و پیش بینی‌های مقام معظم رهبری محقق شد و کسانی هم که مدام از تعامل با آمریکا حرف می‌زدند به این نتیجه رسیدند که آمریکا غیرقابل اعتماد است.
وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته از تنگه‌های سخت‌تر از شرایط کنونی به سلامت عبور کرده ایم؛ گفت: در صحنه عملیات روانی دشمن به دنبال تزلزل اندیشه‌های اعتمادی و اعتقادی است و دائم آیه یاس و ناامیدی می‌خوانند.
سردار شهسواری با اشاره به اینکه وظیفه افسران جنگ نرم در این صحنه سنگین و تاثیرگذار است، افزود: هر کس در این برهه یک وظیفه دارد و آگاهسازی مردمی و ایجاد روحیه نشاط و امید یک امر مهم است.
وی تصریح کرد: باید با آگاهسازی به مقابله با عملیات روانی دشمنان در عرصه اقتصاد و فرهنگ رفت.
انتهای پیام/ح


صحبت‌های فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در خصوص تهدیدات آمریکا

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.