دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

یری مینا به منچستریونایتد می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه منچستریونایتد در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی یری مینا بازیکن تیم ملی کلمبیا را جذب کنند.این بازیکن در حال حاضر در باشگاه بارسلونا در حال فعالیت است و شیاطین سرخ با این جذب خود می خواهند یکی از بهترین بازیکنان در جام جهانی روسیه 2018 در این موقعیت را به تیم خود آورند.یونایتد در تلاش است تا از رقیب خود تیم اورتون پیشی بگیرد زیرا این تیم به تازگی مبلغ 40 میلیون یورو را برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده است.

کورتوا زیر نظر رئال قرار گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تیم رئال مادرید به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی کورتوا دروزاه بان چلسی را جذب کنند.رئال مادرید اعلام کرده است که برای خرید این بازیکن بسیار پافشاری خواهد کرد و مبلغ 32 میلیون پوند را برای جذب او در نظر گرفته است.کورتوا در جام جهانی 2018 روسیه نیز به عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات انتخاب شد و از سویی جایزه ای را دریافت کرد تا او به یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر جهان تبدیل شود.

مورینیو خواستار ماندن اریک بایی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا اریک بایی مدافع میانی جوان تیم خود را نگه داشته و این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات به فروش نخواهد رساند. مورینیو عنوان کرده است که به بازیکنانی مانند او نیاز دارد و این بازیکن را به تیم های رقیب خود نخواهد فروخت.

پولیچیچ پیشنهاد چلسی را رد کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کریسیتین پولیچسیچ بازیکن جوان با 19 سال سن که به تازگی از سوی تیم چلسی پیشنهادی را دریافت کرده بود ، رد کرده و خواستار حضور خود در تیم لیورپول شد.این بازیکن 19 ساله تیم دورتمند اعلام کرده است، که باشگاه لیورپول خواستار جذب 100 درصدی او است و برای خریدش مبلغی نزدیک به 65 میلیون پوند را در نظر گرفته است.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار