مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بااشاره به حفر چاه برای آبیاری فضاهای سبز کرمان گفت : سرانه فضای سبز در شهر کرمان ۱۸ متر مربع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ایمان سیف الهی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بابیان اینکه حدود ۱۳۱ هکتار فضای سبز در سطح منطقه دو وجود دارد، گفت: سرانه‌ی فضای سبز در شهر کرمان ۱۸ متر مربع است.

وی با تاکید بر گفته‌های شهردار کرمان مبنی بر ایجاد فضای سبز در محله‌ها، اظهار داشت: بر این اساس ما کمترین تغییر در کاربری‌های فضای سبز داریم و در مناطقی که از تراکم جمعیتی بالایی نیز برخوردار است، سعی بر حفظ کاربری‌های فضای سبز و در صورت امکان تملک کاربری‌ها برای ایجاد فضای سبز در محله‌ها را در دستور کار داریم.

وی گفت:حفر ۶ حلقه چاه با همکاری حوزه خدمات شهری و شهرداری منطقه دو جهت اجرای شبکه آب خام برای آبیاری پارک‌ها و فضا‌های سبز سطح این منطقه در دستور کار و پیگیری است.

سیف الهی افزود:در صورتیکه آب مورد نیاز فضای سبز و پارک ها‌ی سطح منطقه تامین شود، برنامه ریزی برای ایجاد فضا‌های سبز جدید انجام می‌شود.

وی تکمیل فضا‌های سبز موجود و احداث پارک‌های جدید حاشیه‌ای را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده با همکاری شهرداری‌های مناطق برشمرد و ابراز امیدواری کرد: باافزایش فضا‌های سبز جدید، سرانه فضای سبز شهر کرمان را به حد استاندارد افزایش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار