حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم رئیس پیشین سازمان عقیدتی‌سیاسی‌ ارتش و امام جمعه حال‌حاضر تبریز، این‌بار با استفاده از اتوبوس همگانی در این شهر، باعث تعجب مردم شد.

اتوبوس بهانه دیگر امام‌جمعه تبریز برای حضور درمیان مردم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آل‌هاشم از آن دسته مسئولان می‌باشد که برای نزدیک شدن هرچه بیشتر به مردم، اقداماتی را انجام می‌دهد. از برداشتن نرده میان مردم و مسئولین در نماز جمعه تبریز گرفته تا حضور در ورزشگاه، مترو و این بار در اتوبوس همگانی شهر تبریز باعث تعجب مردم شده‌ است.

آل هاشم هدف خود را از انجام این اقدامات چنین می‌داند: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم است و از این رو بنده چنین تصمیمی را گرفتم.

رویکرد و رفتار مردمی حجت‌الاسلام آل‌هاشم در سال‌جاری پس از انتصاب مورد توجه مردم و رسانه‌ها بوده به طوریکه تجلیل از نخبگان در بین صلاتین در نماز جمعه و پیگیری مسائل خبرنگاران، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در اوج آلودگی هوای تبریز، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از رفتارهایی است که به شدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته است. در ادامه ویدئویی را از حضور آل هاشم در اتویوس شهری تبریز را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
زنده باشی حاج اقا