تملق بس است، باید واقعیت‌های جامعه را بگوییم/ دولت برای بهبود معیشت مردم لایحه چند فوریتی بیاورد

نماینده مردم میاندوآب گفت: بهتر است دولت به جای لایحه دوفوریتی برای تفکیک وزارتخانه‌ها، برای حل مشکلات معیشتی مردم لایحه بیاورد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب در جلسه علنی امروز سه شنبه 9 مردادماه در مخالفت با دوفوریت لایحه تشکیل وزارتخانه‌های رفاه، تأمین اجتماعی، کار و تعاون، اظهار کرد: مجلس باید به جایگاه خود توجه داشته باشد و به وظایفش عمل کند، چرا که امروز برخی می‌گویند مجلس دردهای مردم را مورد توجه قرار نمی‌دهد و برخی از نمایندگان قدرت بیان واقعیت‌های جامعه را ندارند.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران در حال فروپاشی است و بهتر است بعضی‌ها چشم‌شان را باز کنند، گفت: تملق بس است، باید واقعیت‌های جامعه را بیان کنیم.

نماینده مردم میاندوآب تأکید کرد: ما از دولت گله‌مندیم که برای تفکیک وزارتخانه کار، رفاه و تأمین اجتماعی لایحه دوفوریتی می‌آورد، در حالیکه این موضوع در رأس نیست و فوریتی ندارد و ما باید این درخواست فوریت را پس بزنیم.

محبی‌نیا با اشاره به اینکه درد ما بیکاری جوانان و رسیدن قیمت ارز به 11 هزار تومان است، تصریح کرد: این مسائل باعث خجالتی و شرمندگی برای همه کسانی است که ادعای اداره کشور را دارند، اما به فکر مردم نیستند.

وی افزود: آقای رئیس جمهور و هیئت دولت، بهتر است برای اصلاح روابط بین‌الملل، حل بیکاری جوانان و بهبود معیشت مردم فوریت بیاورید و درد مردم را بشنوید که به ستوه آمده‌اند.

محبی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: درود به مجلسی که به فکر مردم است و مرگ بر افرادی که زندگی را بر مردم حرام کرده‌اند و برای آنان گرفتاری ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار