پنجمین دوره پاسداشت زنان مجاهد مسلمان با عنوان لشکر فرشتگان، در سالن آمفی تئاتر دبیرستان دخترانه شاهد افشار یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یادواره لشکر فرشتگان که جمعی از مسئولان و دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان حضور داشتند، از ۲۰ نفر از همسران و مادران شهدا با اهدای تندیس این یادواره از آنان تجلیل شد.

همسر شهید حسن تهرانی مقدم (پدرموشکی ایران) که میهمان ویژه این مراسم بود گفت: اگر بخواهیم توطئه دشمنان نظام و انقلاب نقش برآب شود باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

الهام حیدری به نقش زنان مجاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: قطعا حضور این بانوان چه در شکل گیری انقلاب اسلامی و چه در شرایط فعلی نتایج ارزشمندی را برای این نظام به همراه داشته است.

وی در ادامه یکی از راه‌های رسیدن به کمال و موفقیت در همه امور را توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: انسان با امید و توکل و همچنین تلاش و پشتکار است که می‌تواند زندگی خود و دیگران را بسازد و آن را تغییر دهد.

خاطره گویی مادرشهیدان ذاکری نژاد، شعرخوانی عالیه مهرابی از شعرای ارزشی و انقلابی یزد و همچنین پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان از دانش آموزان برتر گروه سرگذشت پژوهی دبیرستان دخترانه شهید حیدری و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی جهاد سفیر نیز تجلیل شد.

یادواره لشکر فرشتگان برای پنجمین سال متوالی است که از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.