امام جمعه شهربابک در جلسه شورای اداری به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب گفت : نماز جمعه نقطه اتصال حکومت و مردم است که باید با شکوه برگزار شود.

نماز جمعه نقطه اتصال حکومت و مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در جلسه شورای اداری به مناسبت پنجم مرداد و اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب ضمن تشکر از همه افرادی که برای برپایی نماز جمعه تلاش می کنند گفت : اسلام دینی دقیق است که برای همه ابعاد زندگی برنامه دارد

وی با بیان اینکه اسلام در مقابل حوادث ایستادگی کرده و گذشت زمان دقیق بودن آن را روشن ساخته است افزود : نماز جمعه نقطه اتصال حکومت و مردم و یکی از مکان های معرفی اسلام است و باید آن را با شکوه برگزار کنیم.

علیرضا اسدی فرماندار شهربابک نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از ستاد برپایی نماز جمعه شهربابک که با مدیریت این مهم را برگزار می کنند گفت : نمازجمعه یکی از مراسم هایی است که به لحاظ کیفیت ، جمعیت و ساختمانی به خوبی در شهربابک برپا می شود و همه اقشار جامعه خصوصا جوانان در آن حضور دارند.

وی به برخی اقدامات انجام شده در شهرستان طی دو ماه گذشته اشاره کرد و افزود : با توجه به مسئله ساز بودن محور هرات، بازدیدها و پیگیری هایی صورت گرفت و مبلغ 10 میلیارد تومان خارج از ردیف برای تکمیل این محور اختصاص داده شد.

اسدی اشتغال را از دغدغه های مسئولان و مردم دانست و ادامه داد : مجتمع مس شهربابک به عنوان معین اقتصادی فعالیت خیلی خوبی در راستای اشتغالزایی در دستور کار دارد که مقدمات آن با کمک اداره فنی و حرفه ای شهربابک انجام شده و اختصاص یک سالن بزرگ جهت آموزش به کارآفرینان در نظر گرفته شده است.

اسدی درباره زیر مجموعه صنایع دستی و گردشگری شهربابک تصریح کرد : اقدامات مثبت دیگری در خصوص فیروزه شهرستان انجام خواهد شد و همچنین کارگاه فرش دستباف شهربابک طی یکی دو هفته آینده با پشتیبانی مجموعه مس افتتاح می شود که بازاریابی برای فرش منحصر به فرد و ذهنی بافت شهربابک نیز انجام شده است.

وی ادامه داد : در بخش صنعت و معدن نیز ماه آینده راه اندازی کارگاه چاه فیروزه شهربابک را داریم.

فرماندار شهربابک با اشاره به اینکه از سال گذشته برای رفع آلایندگی های ذوب خاتون آباد که دغدغه چندساله شهرستان بود فعالیت های زیربنایی مؤثری صورت گرفته که این آلایندگی به حداقل رسیده است اظهار داشت : با هزینه شرکت مس ایجاد سوله دامپروری برای دام های آن منطقه و تأمین یک سال علوفه آنها و همچنین اجرای طرح اصلاح نژاد دام که کیفیت و درآمد آن چندین برابر دام های بومی است و همچنین از تخریب مراتع نیز جلوگیری می شود در دستور کار است.

وی در خصوص ورزش شهربابک یادآور شد : ماه گذشته چهار زمین چمن مصنوعی افتتاح کردیم و ساخت چهار سالن ورزشی در دست احداث داریم.

اسدی افزود : در زمینه اقتصاد مقاومتی کارگروه هایی در حال بررسی هستند و در حال حاضر 6 طرح کوچک در دستور کار داریم که بالای 50 درصد پیشرفت داشتند.

اسدی تأکید کرد : با توجه فعالیت هایی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند همه ما مسئولان باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها به کار گیریم.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار