محمدهادی قانع، آتش‌نشان، امدادگر نمونه و جوان برتر استان فارس از سوی شهردار شیراز به عنوان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی منصوب شد.

معرفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز امروز در سالن همایش شورای شهر برگزار شد.

طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرداری شیراز از محمد فرخ زاده رئیس سابق سازمان آتش نشانی تقدیر و محمدهادی قانع طی حکمی از سوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار شیراز این سمت را عهده دار شد.

در این حکم آمده است با توجه به تجربه، تعهد و تخصص شما، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تعیین و منصوب می‌شود. امید است با استعانت از خداوند متعال و با توجه به لیاقت و شایستگی که در شما وجود دارد و با بهره گیری از توان نیرو‌های موجود و مد نظر قرار دادن مصالح عمومی و صرفه و صلاح شهرداری در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است در این مراسم همچنین از زحمات جناب آقای یقطین در دوران سرپرستی سازمان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

معاون برنامه ریزی و آموزش سازمان آتش نشانی، معاون معاون آموزش و ایمنی پیشگیری سازمان، مدیر آموزش آتش نشانی، مسئول عملیات هلال احمر شیراز، جوان برتر فارس، دارنده مقام سوم مسابقات کشوری امداد و نجات، کارمند نمونه شهرداری و امدادگر برتر فارس در سوابق قانع ذکر شده است.
انتهای پیام/ر

سکان سازمان آتش نشانی در دستان یک آتش نشان

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار