دروازه بان تیم پارس جنوبی جم روز گذشته درخشش خوبی در تمرینات این تیم داشت.

درخشش رحمان احمدی در روز تولدشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رحمان احمدی دروازه بان باتجربه تیم پارس جنوبی بعد از جراحی که داشت و مدتی دور از میادین بود، حالا از چند روز قبل کارش را در تیم جدید خود شروع کرده و در تمرینات گروهی حضور دارد.

احمدی البته از نظر بدنی کمی عقب است و به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد در دیدار با نفت مسجدسلیمان و شاید یکی، دو دیدار بعدی هم بتواند در ترکیب قرار بگیرد.

با این حال این دروازه‌بان باتجربه روز گذشته که مصادف با تولدش نیز بود، با انگیزه زیادی در تمرینات پارس جنوبی حضور یافت و توانست درخشش خوبی هم در تمرین با دروازه بان‌های دیگر داشته باشد.

نکته قابل توجه اینکه قبل از شروع تمرین دیروز اعضای تیم تولد رحمان احمدی را هم تبریک گفتند تا او با روحیه بهتری کارش را شروع کند.

گفتنی است؛ در هفته نخست لیگ برتر احمد گوهری دروازه بان جوان پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و توانست با مهار پنالتی و چند واکنش خوب، توانایی هایش را نشان دهد. با این شرایط مهدی تارتار با بازگشت رحمان احمدی کار سختی برای انتخاب دروازه بان تیمش برای مسابقات آینده خواهد داشت.

انتهای پیام/م

تولد رحمان احمدی دروازه بان پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.