سرمربی تیم ملی ووشو گفت: شورای المپیک آسیا با هماهنگی کشور میزبان تصمیم به حذف برخی اوزان گرفتند که به تیم ما ضرر می‌زند.

اوجاقی: حذف برخی اوزان در بازی‌های آسیایی به تیم ملی ووشو ضرر می‌زندحسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در این دوره از بازی‌های آسیایی متاسفانه شورای المپیک آسیا با هماهنگی کشور میزبان تصمیم به حذف برخی اوزان گرفتند و وزن ۷۵ کیلوگرم از این دوره بازی‌ها حذف شد و یکی از شانس‌های صد در صدی ما برای کسب مدال از بین رفت.

او ادامه داد: در وزن ۷۵ کیلو گرم در بازی‌های آسیایی سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره شدیم و سال گذشته در رقابت‌های جهانی مدال طلا گرفتیم و حذف این وزن به ضرر تیم ملی ووشو شد و ما در ۴ وزن در بازی‌های جاکارتا حاضر می‌شویم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

اوجاقی عنوان کرد: در رقابت‌های جهانی از وزن‌های میانه به بالا موفق به کسب مدال شدیم در سبک وزن خیلی موفق به دریافت مدال نشدیم و این دوره از بازی‌ها در وزن‌های سبک برگزار می‌شود و ما تمام تلاشم خود را به کار می‌گیریم که در این اوزان هم موفق به کسب مدال شویم.

او افزود: در سال‌های قبل در ۵ وزن می‌توانستیم شرکت کنیم و حق انتخاب داشتیم، اما در این دوره تنها ۴ وزن است و ما حق انتخاب نداریم و در نتیجه در تمام اوزان با نمایندگان کشور چین باید مبارزه کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو درباره حضورش در تیم ملی فوتبال برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: هنوز درباره این موضوع صحبتی با من نشده است. در سری قبل هم که در تیم ملی حاضر شدم تلاش کردم که اعتماد به نفس و آمادگی ملی پوشان را به آن‌ها یادآوری کنم و خوشحالم که در این زمینه هم موفق بودیم.

او درباره قرار داد با فدراسیون فوتبال عنوان کرد: قراردادی با فدراسیون فوتبال نبستم و افتخار می‌کنم که در تیم ملی حاضر شدم و هرگز بحث مالی برای من مطرح نبوده است.


بیشتر بخوانید: علی نژاد: فدراسیون ووشو به طلایی‌های جاکارتا ۵ هزار دلار پرداخت می‌کند


انتهای پیام/

اظهارات اوجاقی درباره تیم ملی ووشو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار