پل مانافورت مدیر پیشین ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ در نخستین جلسه دادگاه خود که در شهر الکساندریا در ایالت ویرجینیا برگزار شد، حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، پل مانافورت مدیر پیشین ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ در نخستین جلسه دادگاه خود حضور پیدا کرد. این جلسه دادگاه در شهر الکساندریا در ایالت ویرجینیا برگزار شد.

­پل مانافورت، تاجر و جمهوری‌خواه فعالی است که هدف تحقیقات شورای ویژه رابرت مولر بازپرس ویژه درباره نقش ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا قرار گرفته است و به صورت رسمی با اتهامات مالی از جمله توطئه برای پولشویی و توطئه ضد آمریکا رو به رو است. او همه اتهامات را رد کرده است.

رابرت مولر همچنین پل مانافورت را به تلاش برای نفوذ روی شاهدان پرونده متهم کرده است. این مقام سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا همه اتهاماتش را تکذیب کرده است. پیشتر امی برمن جکسون، قاضی منطقه‌ای آمریکا در واشنگتن آزادی مشروط او را لغو کرد و او را به زندان فرستاد.

مولر که درباره "ریاست جمهوری مشکوک" ترامپ تحقیقات می‌کند در تلاش است تا مشخص کند آیا ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ با روسیه در تماس بوده و آیا ترامپ به صورت غیرقانونی برای مانع‌تراشی در روند تحقیقات تلاش کرده است یا خیر؟ این در حالی است که مسکو همه اتهامات نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا را مبنی بر مداخله در انتخابات رد کرده و ترامپ هم اتهام همدستی را نپذیرفته است.

مانافورت قرار است علاوه بر محاکمه کنونی خود در ویرجینیا در ماه سپتامبر در واشنگتن هم محاکمه شود. هیچ کدام از اتهامات او به مداخله روسیه در انتخابات مرتبط نیست و عمدتا به قبل از دورانی بازمی‌گردد که او ریاست ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ را بر عهده داشت. مانافورت همراه با پنج وکیل خود در برابر قاضی دادگاه حاضر شد. دادگاه در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه صبح برگزار شد و صد دقیقه به طول انجامید. مانافورت به مدت پنج ماه در ستاد مبارزات انتخاباتی ترامپ حضور داشت.

انتهای پیام/

حضور مشاور انتخاباتی سابق ترامپ در دادگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار