۳ هزار و ۱۸ کیلوگرم لاشه مرغ غیر قابل مصرف در شهرستان قاین معدوم شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛محمودی زاوه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت:در بازدیدهای روزانه کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی از مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی بازرسان به خودروی حامل فراورده خام دامی مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودرو، 3 هزار و 18 کیلوگرم مرغ تازه که بدون مجوز بهداشتی حمل، با شرایط نامطلوب بهداشتی و از مقصد نامعلوم به شهرستان وارد شده بود کشف کردند.

وی افزود:در این عملیات هماهنگی لازم با دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان انجام شد که در حکمی از سوی دادستان شهرستان محموله مرغ تازه با تلاش کارشناسان نظارت شبکه معدوم و فرد متخلف برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

محمودی زاوه گفت:توزیع فرآورده های خام دامی باید از مبادی مشخص و براساس ضوابط بهداشتی که امکان کنترل آنها امکان پذیر باشد انجام شود در غیر این صورت با هرگونه حمل و نقل و توزیع غیر مجاز فرآورده های خام دامی برخورد قانونی می شود و خاطیان به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی از طریق شماره گیری 1512 یا شماره تماس 32566450 به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند .

انتهای پیام/غ

بیش از 3 هزار کیلوگرم مرغ غیر قابل مصرف در قاین معدوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.