معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۱ میلیارد ریال توسط حامیان جمع آوری شده است که نشان دهنده رشد ۲۹ درصدی برنامه‌های پیش بینی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا رحیمی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین با مساعدت حامیان و خیران برای ارتقای معیشت و تکریم ایتام گام بر می‌دارد.
 وی با اشاره به کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سال جاری عنوان کرد: جذب ۱۰۷ میلیارد ریال از محل کمک مردمی و حامیان برای ایتام استان پیش بینی شده است.
 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۱ میلیارد ریال توسط حامیان جمع آوری شده است که نشان دهنده رشد ۲۹ درصدی برنامه‌های پیش بینی شده است.
 رحیمی، کل حامیان ایتام استان را ۱۳ هزار و ۶۹۹ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد حامی که سه هزار و ۱۴۴ نفر از آن‌ها بومی استان هستند از ۶ هزار و ۹۲۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.
 وی با بیان اینکه وحدت شیعه وسنی از زیبایی‌های طرح اکرام ایتام است، تاکید کرد: خیرانی که تمایل در شرکت در این کار خداپسندانه دارند می‌توانند با انتخاب کودکان نیازمند از طریق شناسنامه‌هایی که برای این کودکان تعریف‌شده است یک یا هرچند کودک که تمایل دارند انتخاب و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه برای آن‌ها واریز کنند.
 رحیمی، با بیان اینکه با توجه به سطح نیاز‌های مختلف این کودکان به مشارکت هر چه بیشتر خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمندیم، افزود: کمک‌های معیشتی، هزینه تحصیلی، درمان، مسکن، جهیزیه و وام‌های خوداشتغالی از محل‌های هزینه کرد کمک‌های حامیان ایتام است.
 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان همچنین گفت: کمک‌های حامیان مستقیما به حساب ایتام واریز می‌شود و کمیته امداد فقط وظیفه نظارتی داشته نحوه هزینه کرد آن را مدیریت می‌کند.
 وی خاطر نشان کرد: همچنین خیران می‌توانند با مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کردستان و یا مراجعه به سایت کمیته امداد و همچنین ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷جهت ثبت نام در این طرح اعلام آمادگی کنند.
انتهای پیام/م

سه هزار و ۱۴۴ نفر ازحامیان ایتام در استان کردستان بومی هستند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.