وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ اتفاقی برای آزمون سمپاد در دوره دوم متوسطه نیفتاده و دانش آموزان هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

بطحائی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت:به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: هیچ اتفاقی برای آزمون سمپاد در دوره دوم متوسطه نیفتاده است و مثل گذشته در حال انجام است و اولیا و دانش آموزان هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش  افزود: موضوع طرح سوال از بنده در مجلس را شب گذشته از رسانه ها شنیدم؛ در صورتی که سوالی مطرح شود؛ پاسخ می دهیم.

وی همچنین در خصوص نظارت بر عملکرد مدارس غیرانتفاعی نیز گفت: اگر خانواده‌ها شکایتی دارند به ادارات آموزش و پرورش و سازمان امور مدارس غیر دولتی انعکاس دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۱۴:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
اقای وزیر دانش اموزان نگران نبودن سمپاد نیستند بلکه نگران بودنشان هستند اموزش وپرورش نگرانی خودش را به گردن دانش اموزان میاندازد مدرسه بی خود وبی جهتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام ..وزیر آموزش و پرورش از معلمان داری مدرک دکتری در انتصابها بیشتر استفاده کند... متاسفانه در مدیریت های استانها و نواحی ومناطق آموزش و پرورش کمتر از معلمان داری مدرک دکتری در پست های مدیریتی استفاده شده است.
آخرین اخبار