سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: اعضای بشردوست کانون های جوانان و دانشجویی این جمعیت با دیدار کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر پوشش بهزیستی ، گل لبخند را بر لبان این کودکان نشاندند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اظهار داشت: در تابستان 8 ریشتری جوانان نوعدوست عضو این جمعیت ضمن بازدید از مرکز بهزیستی اصفهان و پرورشگاه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر پوشش آن تلاش کردند تا با اجراي نمايش عروسكي گل لبخند به لبان این کودکان هدیه شود.

وی افزود: در این دیدار  هدایایی به ارزش تقریبی 10 میلیون ريال به  کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر پوشش بهزیستی  اهداء و از  برگزيدگان در زمينه هاي ورزشي در رشته های تكواندو، وبلاگ نويسي و ...  نیز تجليل شد.

انصاری با اشاره به مشارکت 40 نفر از اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و کانون جوانان هلال احمر شهرستان در این برنامه تصریح  کرد: در راستای تحقق اهداف والای جمعیت و ترویج فرهنگ بشردوستی تلاش کردیم تا این بار شادی‌هایمان را با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی قسمت کنیم .

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در پایان از اعضا و دبیران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و کانون جوانان هلال احمر شهرستان و همچنین همراهی و همکاری مسئولان بهزیستی اصفهان در برگزاری این برنامه ، قدردانی و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هلال احمر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.