مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: در تابستان امسال اقامت مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی رسمی سرعین 50 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر بذری، مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل افزود: در تابستان امسال شاهد کاهش 50 درصدی اقامت مسافران و گردشگران تابستانی در مراکز اقامتی رسمی سرعین اعم از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و مهمان پذیرها بوده‌ایم که به دنبال این موضوع مشکلات عدیده‌ای برای جامعه صنفی تاسیسات اقامتی منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به دلایل کاهش اقامت مسافران در اقامتگاه های سرعین بیان کرد: از عمده دلایل این کاهش وضعیت اقتصادی موجود و نبود توانایی برای اقامت در مراکز اقامتی رسمی بوده که در کنار این امر فعالیت مراکز اقامتی غیررسمی، مهمانسراهای دولتی و مدارس نیز سبب به وجود آمدن این شرایط شده است.

مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل با اشاره به وجود 87 هتل آپارتمان و 12 هتل در سرعین برای اقامت مسافران افزود: در حال حاضر 15 هزار تخت در مرکز اقامتی رسمی سرعین برای اسکان مسافران و گردشگران وجود داشته و خدمات مناسبی از سوی این مراکز به مسافران و گردشگران ارائه می شود.

بذری تصریح کرد: در مقایسه با مراکز اقامتی غیررسمی خدماتی که در مراکز رسمی ارائه می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که در راستای جذب و جلب هر چه بیشتر مسافران و گردشگران تابستانی به این مراکز نیز تسهیلات ویژه ای از طرف جامعه صنفی به مسافران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

وجود 87 هتل آپارتمان و 12 هتل در سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.