مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با شهردار لطف آباد بر جدیت و تلاش دوجانبه برای تامین نیازمندی‌ها و رفع مشکلات درجهت کمک به ارتقاء هرچه بیشتر مدیریت شهری خراسان رضوی تاکید کرد.

تلاش همه جانبه سازمان همیاری برای کمک به مدیریت شهری استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛احمد یزدان پناه در جلسه مشترکی با مرتضی هاشم نیای ترشیزی شهردار لطف آباد، گفت: رسالت ما به عنوان یک نهاد اقتصادی کمک به توانمندسازی شهرداری هاست که این امر در سایه تعامل هرچه بیشتر مدیران شهری با سازمان همیاری امکان پذیر است.

وی با اشاره به مجاورت شهر لطف آباد با کشور ترکمنستان، ظرفیت‌های گمرکی و عبورو مرور قابل توجه کامیون‌های ترانزیت در این شهر، ادامه داد: پتانسیل‌های خوبی در شهر مرزی لطف آباد وجود دارد که می‌توان با تدوین طرح‌های اقتصادی سود آور، از این ظرفیت‌ها در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر و رفاه شهروندان استفاده بهینه‌ای کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: فرصت‌های شناسایی شده خوبی در حوزه کشاورزی در شهر لطف آباد وجود دارد که در صورت وجود شرایط مناسب، ما نیز می‌توانیم در کنار دیگر نهاد‌های مدیریتی این شهر مشارکت لازم را داشته باشیم.

یزدان پناه با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات شهرداری‌ها با سازمان همیاری به عنوان نهادی خدمتگزار در حوزه تقویت مدیریت شهری افزود: هدف اصلی سازمان همیاری رفع نیاز‌ها و برطرف کردن دغدغه‌های مدیران شهری به عنوان همیار آنان است که در این جهت باید شهرداری‌ها نیز با ما همراه باشندو باید شهرداری‌ها ودهیاری‌ها در این زمینه توانمند شوند.

انتهای پیام//ف. ن.
 

هدف سازمان همیاری تقویت مدیریت شهری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.