حوادث و آتش سوزی تیرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در ساری ۸۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کلانتری رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: ۳۷۲ مورد آتش سوزی و ۲۳۷ مورد  حادثه تیرماه امسال در ساری رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۹ درصد افزایش داشت.

وی افزود: علل آتش سوزی‌ های رخ داده شامل افروختن آتش بصورت عمدی، اتصال برق، نشت مایعات قابل اشتعال، انتقال حرارت، نشت گاز و همچنین حرارت زیاد محیط بوده است.

کلانتری با بیان اینکه ۲۵ درصد از ماموریت‌ های اطفایی و امدادی تیرماه امسال در خارج از محدوده شهری بوده است، گفت: آتش نشانی مرکز استان برای امداد رسانی به شهروندان حادثه دیده ۶۷۹ خودروی آتش نشانی به همراه ۲۳۵۴ نیرو به محل حوادث اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری با تقدیر از تلاش شبانه روزی و بی قفه آتش نشانان، افزود: طی این مدت آتش نشانان ۱۳۷ نفر از شهروندان و هموطنانمان را از حریق و حوادث نجات دادند و دراین بین  ۲۸ نفر از شهروندان مصدوم و متاسفانه دو نفر نیز براثر صدمات و جراحات وارده در سوانح جان خود را از دست دادند.

کلانتری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان، از آنان خواست با حفظ خونسردی، حوادث را به شماره  ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی و آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

افزایش ۸۹ درصدی حوادث در ساری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.