امام جمعه عسلویه با بیان اینکه تقویت وحدت و امنیت در جامعه وظیفه همگانی است، گفت: نهاد نماز جمعه و تاسیس سپاه از برکات انقلاب اسلامی است.

نهاد نماز جمعه و تاسیس سپاه از برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده وکارکنان سپاه عسلویه اظهار داشت: نهاد نماز جمعه وتاسیس سپاه از برکات انقلاب اسلامی است.

وی به اهمیت فعالیت‌های سپاه و نماز جمعه اشاره کرد و افزود: این دو نهاد مقدس اگر برای حراست از ارزش‌ها در کنار یکدیگر باشند هر دو موفق هستند و این را باید در عمل ثابت کنیم و باید در صف اول برنامه‌های هرکدام یک از این دو نهاد شرکت کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به حفظ روحیه معنوی در سپاه گفت: سپاه رکن رکین انقلاب و بازوی رهبری است و باید در بعد حیات معنوی تلاش کند. روحانیت و سپاه تا اینجا که آمده‌اند به خاطر حفظ حیات معنوی بوده است و اگر در زمینه حیاط معنوی کم بگذاریم کم می‌آوریم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با تاکید بر لزوم ترویج معنویت در جامعه خاطرنشان کرد: باید با دعا و قرآن مانوس شویم و از ادعیه فاصله نگیریم.

وی به حفظ همدلی وهمراهی روحانیت و سپاه اشاره کرد و افزود: همدلی و همراهی روحانیت و سپاه برای حفظ و بقاء انقلاب و نظام ضروری است. راه ما یکی است و رهبر و پیشوای ما هم یکی است. باید همدلی را درعرصه عمل نشان دهیم و رضایت خدا را بر هر چیز ترجیح دهیم، زیرا راه و مسلک امام راحل و امام حاضر انقلاب فقط رضای خداست. باید مدافع واقعی حریم، ولی امر باشیم.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: وحدت و امنیت در منطقه عسلویه مهم است و حاضریم به خاطر امنیت و وحدت هزینه بدهم. به برخی حرف‌ها و برخورد‌ها کاری ندارم، تکلیف خود را انجام می‌دهم و همه جا باید مدافع وحدت و امنیت باشیم.

انتهای پیام/م

تقویت وحدت و امنیت در جامعه وظیفه همگانی است

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.