معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت:امرار و معاش مرزنشینان به درآمد‌های مرزی وابسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در بازدید از مرز کیله سردشت گفت:معیشت مردم منطقه به درآمد‌های مرزی وابسته است و باید در برنامه ریزی محلی و منطقه‌ای این واقعیت را لحاظ کنیم.

حسینی بیان داشت: دنبال توسعه بعضی از مشاغل در مرز هستیم و پرداخت وام‌های کم بهره برای ایجاد اشتغال یکی از برنامه‌های ما در این راستا است که خوشبختانه استان آذربایجان غربی رتبه برتر کشوری را در جذب این وام‌ها دارد.

وی ادامه داد: ایران از قدیم الایام به عنوان محور تجاری برای عبور کالا‌ها استفاده شده و این موقعیت که هنوز هم وجود دارد در استان آذربایجان غربی با پنج پایانه و‌بازارچه مرزی برجسته‌تر از سایر نقاط است.

حسینی تصریح کرد: ما دنبال تقویت زیر ساخت‌های مرز کیله هستیم و باید برای انجام آن برنامه ریزی اساسی کرده و ساختار آن را با تمام پیش بینی‌های لازم طراحی کنیم.

وی بر هماهنگی ادارات و ارگان‌های مستقر در منطقه و‌مرز کیله تاکید کردو‌گفت: در صورت هماهنگی و همکاری ادارات و‌ارگان‌ها می‌توانیم به اهداف مورد انتظار در رابطه با توسعه و‌رونق اقتصادی در مرز کیله برسیم.
 
انتهای پیام/م
 

زیرساخت های عمرانی در مرز کیله تقویت می شود

برچسب ها: گمرک ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.