رقابت‌های هفته دوم لیگ هجدهم از امروز با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته دوم رقابت هاى ليگ برتر هجدهم در حالى از امروز با برگزارى ٤ ديدار انجام مى شود كه در مهم ترين تقابل ها تيم فوتبال استقلال به مصاف تيم ذوب آهن مى رود.

پارس جنوبى جم - نفت مسجد سليمان

تيم فوتبال پارس جنوبى با هدايت تارتار توانسته در اولين هفته رقابت هاى ليگ برتر با صفر امتياز رده سيزدهم جدول رقابت ها را از آن خود كند.

پارسى ها در ديدار مقابل فولاد تن به شكست دادند و با نتيجه ٢ بر يك بازى را به حريف واگذار كردند.بازيكنان تيم فوتبال پارس جنوبى جم تا به اينجاى كار توانستند ١ باخت ،١ گل زده و ٢ گل خورده را در كارنامه خود به ثبت برسانند.

تيم فوتبال پارس جنوبى جم در دومين بازى رقابت هاى ليگ برتر در حالى بايد با هدايت تارتار به مصاف نفت مسجد سليمان برود كه ٣ امتياز بازى را كسب كند تا بدين ترتيب جايگاه خود را در جدول تغيير دهد از طرفى تيم فوتبال نفت مسجد سليمان توانسته با ١ مساوى بدون گل مقابل تراكتورسازىهفته نخست رقابت هاى ليگ برترفوتبال را پشت سر بگذارد.

تيم نفت مسجد سليمان با هدايت ويسى در حال حاضر با ١ امتياز رده دوازدهم جدول را بدست آورده است.

شاگردان ويسى براى بالا بردن رده خود در جدول رقابت ها در دومين بازى خود برابر پارس جنوبى جم نياز مبرمى به كسب ٣ امتياز دارند.

ذوب آهن -استقلال تهران

تيم فوتبال ذوب آهن با هدايت نمازى توانسته در رقابت هاى ليگ برتر در اولين هفته نتيجه خوبى را برابر نساجى مازندران از آن خود كند.

شاگردان نمازى در ديدار برابر نساجى موفق شدند با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست دهند و با كسب ٣ امتياز رده چهارم جدول را بدست آورند.

ذوبى ها تا به اينجاى رقابت ها ١ برد ،١ گل زده و بدون گل خورده را در كارنامه خود به ثبت رساندند و در بازى هفته دوم نيز بايد برابر استقلال تهران بازى كنند.

تيم فوتبال ذوب آهن براى تصاحب رده هاى بالاتر جدول نياز مبرم به كسب ٣ امتياز مقابل تيم فوتبال استقلال تهران دارد.

مرتضى تبريزى مهاجم جديد تيم فوتبال استقلال كه امروز قرارداد خود را با آبى پوشان پايتخت امضا كرد در دومين هفته بازى ها در تيم ذوب آهن براى آخرين بار در اين تيم به ميدان مى رود و از هفته سوم در تيم فوتبال استقلال پا به توپ مى شود.

در طرف مقابل تيم فوتبال استقلال تهران با هدايت وينفرد شفر تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر توانسته ١ مساوى و صفر گل زده و خوردن را در كارنامه به ثبت برساند.
استقلالى ها در اولين بازى خود در ليگ برتر برابر پيكان به نتيجه صفر بر صفر رضايت دادند و بازى را به اتمام رساندند.

تيم فوتبال استقلال تا به اينجاى رقابت ها توانسته با يك امتياز رده هفتم جدول را به خود اختصاص دهد و بدون شك شاگردان شفر براى حضور در رده هاى بالاى جدول نياز دارند تا ذوبى ها را شكست دهند و ٣ امتياز بازى را از آن خود كنند.

حسين حسينى و سهرابيان به دليل مصدويت احتمال دارد در بازى مقابل ذوب آهن غايب باشند.

استقلال خوزستان -پديده

تيم فوتبال استقلال خوزستان با هدايت داريوش يزدى در اولين هفته رقابت هاى ليگ برتر توانسته برابر گسترش فولاد به تساوى يك بر يك برسد.

شاگردان يزدى تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر با يك امتياز رده پنجم جدول را از آن خود كردند.

بازيكنان تيم فوتبال استقلال خوزستان كسب يك تساوى ، ١ گل خورده و يك گل زده را در كارنامه خود ثبت كردند.

تيم فوتبال استقلال خوزستان با هدايت يزدى در دومين هفته از رقابت هاى ليگ برتر بايد به مصاف تيم فوتبال پديده برود و براى حضور در رده هاى بالاى جدول، اين تيم نياز مبرمى به شكست حريف دارد.

در طرف مقابل تيم فوتبال پديده در اولين بازى از رقابت هاى ليگ برتر مقابل پرسپوليس تن به شكست داده و بازى را با نتيجه يك بر صفر به حريف واگذار كرده است.

تيم فوتبال پديده با هدايت گل محمدى تا به اينجاى رقابت ها ١ باخت ،١ گل خورده و بدون گل زده بازى را پشت سر گذاشته است.

پديده اى ها همچنين تا به اينجاى مسابقات ليگ برتر با صفر امتياز رده چهاردهم را از آن خود كردند.

شاگردان گل محمدى براى حضور در رده هاى بالاى جدول به دنبال شكست حريف و كسب ٣ امتياز هستند.

پيكان -سايپا

تيم فوتبال پيكان با هدايت مجيد جلالى در اولين هفته از مسابقات ليگ برتر موفق شده با كسب يك امتياز رده هشتم جدول را بدست آورد.

شاگردان جلالى در اولين بازى برابر استقلال تهران بازى را با نتيجه صفر -صفر به پايان رسانند و آنها در حال حاضر ١ تساوى بدون گل به دنبال تغيير جايگاه در جدول هستند.

تيم فوتبال پيكان در دومين بازى از رقابت هاى ليگ برتر برابر سايپا بازى مى كنند و بدون شك پيكانى ها براى كسب ٣ امتياز مقابل شاگردان دايى به ميدان مى روند.

در طرف مقابل تيم فوتبال سايپا در اولين بازى خود در رقابت هاى ليگ برتر موفق شد تيم فوتبال سپيد رود رشت را با نتيجه ٣ بر صفر شكست دهد و صدر نشين جدول رقابت ها شود.

شاگردان دايى تا به اينجاى رقابت ها موفق شدند ١ برد و ٣ گل زده را در كارنامه خود به ثبت برسانند.

بازيكنان تيم فوتبال استقلال در حال حاضر ٣ امتياز در جدول دارند و بدون شك آنها در بازى مقابل پيكان به دنبال برد و حضور در رده اول جدول رقابت ها هستند.

دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال:

همچنین دیگر بازی های این هفته روز جمعه دوازدهم مرداد با برگزاری 4 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

تراکتورسازی تبریز - نساجی مازندران 20:00
پرسپولیس - فولاد 20:45
سپید رود رشت - سپاهان اصفهان 20:45
صنعت نفت آبادان - گسترش فولاد تبریز 20:45

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار