عضو شورای اسلامی شهر کاشان ساماندهی موسسه های خیریه کاشان با هدف ارائه خدمات بهینه به افراد نیازمند و پرهیز از موازی کاری را خواستار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی کردمیل، در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کاشان پس ارایه گزارش رییس اداره بهزیستی این شهرستان افزود: موازی کاری این موسسه ها معضلی برای شهر شده است.

وی تصریح کرد: به علت ساماندهی نشدن و موازی کاری این موسسه ها برخی خانواده بطور مثال چند دستگاه یخچال دریافت کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهرکاشان نیز ضمن اعلام آمادگی این شورا برای کمک و مساعدت به اداره بهزیستی کاشان، گفت: خدمات و فعالیت های بهزیستی بسیار زیاد است و کارکنان این اداره باید به دنبال اجر معنوی آن باشند.

علی رسول زاده بر جمع آوری و ساماندهی کودکان خیابانی در مرکز شهر کاشان تاکید کرد و گفت: چون آنها پس از مدتی حرفه ای می شوند باید برای آنها فکر اساسی کرد.

مشاغل نیازمند مجوز صنفی در اختیار اتباع قرار نگیرد

نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان نیز با اشاره به اشغال مشاغل کارگری و غیر آن توسط افغانی های مقیم کاشان گفت: افغانی های مقیم کاشان برخی مشاغل دیگر مانند فروشندگی را نیز اشغال کرده اند.

حسینعلی وکیل جهت دهی برای محدودیت این گونه مشاغل برای اتباع را خواستار شد و تاکید کرد: نباید اجازه داد این مشاغل که نیازمند مجوز صنفی است در اختیار اتباع قرار گیرد.

وی همچنین از مسئولان خواست به پاس خدمات افراد خیر نیکوکار که یاری گر بهزیستی کاشان بوده اند همایشی برای تجلیل از آنان، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره موسسه های خیریه در شهرستان برگزار شود.

مجید شمس عضو شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این نشست از آمادگی کامل این شورا برای کمک و حمایت از اداره بهزیستی کاشان خبر داد و گفت: شهرداری می تواند غرفه هایی در بازارچه محتشم برای فروش تولیدات مددجویان بهزیستی اختصاص دهد.

 تصویب 31 مورد نامگذاری معابر در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر 

وی تصویب 31 مورد نامگذاری معابر فرعی و آئین نامه کمیسیون نامگذاری در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر  کاشان را نیز خبر داد و گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا فقط یک مورد به نام میدان خیرین از این 31 مورد نامگذاری معابر ، برای میدان جدیدی که در بلوار امام رضا (ع) و مورد تقاضای اداره حج و زیارت بوده است تصویب نشده  و به جلسه بعدی موکل شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.