رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر برای مذاکرات و عقد قرارداد با جمال بلماضی برای سرمربیگری تیم ملی به پاریس سفر کرده بود با بلماضی به توافق رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خیرالدین زطشی برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با جمال بلماضی سر مربی تیم فوتبال الدحیل قطر به پاریس سفر کرد و پس از مذاکرات نهایی با جمال بلماضی  با این مربی برای هدایت الجزایر به توافق رسید.

** نشست بلماضی و زطشی رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر تا ساعت 2 بامداد پنج شنبه به طول انجامید، به توافق نهایی دست یافتند. بر اساس پیامی که در صفحه توئیتر رسمی فدراسیون فوتبال الجزایر منتشر شده است کاپیتان سابق الجزایر تا سال 2022 هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را بر عهده خواهد داشت.

در این پیام آمده است: جمال بلماضی سرمربی جدید تیم ملی الجزایر است پس از توافق بین او و خیرالدین زطشی رئیس فدراسیون الجزایر انجام شد. این توافق روز چهارشنبه، اوت 1، 2018 در پاریس اتفاق افتاد جایی که در آن این 2 با هم قرار ملاقات داشتند.

الجزایر قید کی روش را زد، بلماضی توافق کرد

** پیش از این گفته می شد کارلوس کی روش از جدی ترین گزینه های سر مربی گری تیم فوتبال الجزایر است و با تصمیم جدید خیرالدین زطشی کی روش از گزینه های تیم فوتبال الجزایر کنار می رود و بلماضی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

** سایت خبری الشروق در اینباره نوشت: مسئولان تیم فوتبال الدحیل با وجود نتایج خوب بلماضی با این انتقال موافقت خواهند کرد و قرارداد بزودی نهایی می شود.

فدراسیون فوتبال الجزایر نیز با انتشار عکس دیدار رئیس فدراسیون الجزایر و بلماضی در قطر نوشت: توافق نهایی در پاریس انجام  شد و بلماضی به زودی قرارداد را امضا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: بازی رسانه ای کی روش/ توافق پنهانی در تضاد مجازی/ بازار گرمی کارلوس در عرصه ملی


درخواست مالی خارجی ها بلماضی را به نیمکت الجزایر رساند

سایت «الجزایرس» در تازه ترین گزارش خود در مورد سر مربیگری تیم فوتبال الجزایر مدعی شد: گزینه های خارجی برای تصاحب نیمکت مربیگری تیم فوتبال الجزایر قیمت بالایی داشتند و همین موضوع باعث شد خیر الدین زطشی رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر قید مربیان خارجی را بزند و در ادامه مذاکرات نهایی را با جمال بلماضی انجام دهد.

این سایت در ادامه از حضور بلماضی در رقابت های جام ملت های آقریقا 2019 و مقدماتی جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم الجزایر خبر داد.

کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی فوتبال ایران هم از گزینه های هدایت سبز پوشان الجزایری بود که با توجه به قیمت بالای او و همچنین تمایلش برای حضور در ایران به نظر می رسد این انتقال منتفی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
کي روش خيليم خوبه مربياي تو ايران حسودن و زير اب زن بازيکنا ايرانيم که برا خودشون بازيکن سالاري راه ميندازن... مثلا اگه کي روش بره اين پوله چي ميشه ميره برا فوتبال و ساخت ورزشگاه خرج ميشه ... بره تو جيب کي روش بهتره يه چيز فوتبال ايران یاد ميگيره اخه خوابشم ميديد يه بار اينقد بدون چون و چرا جام جهاني بريد جايزه فدراسيون و فيفا هم برا صعود فراموش نکنيد مبلغ زيادي فدراسيون در اورد به هر حال نميشه هم خدا رو خواست هم خرما من اگه ميليارديم به کي روش بدن مشکلي ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
افرین خیلی زرنگ هست الجزایر کلاه گشاد گشششششاد نرفت سرس
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۲۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
کی روش دیگه هر چی داشته رو کرده لطفاً به فکر مربی بهتری باشید.کیروش فقط و فقط هدر دادن سرمایه کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
کی روش باید کم کم بارشو ببنده بره
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
این آقا کفشهای میرزا نوروز است هر جا پرتش کنی باز بیخ ریش صاحبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
کدوم کشور حاضره این همه پول بده تیمش هم این طور بازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۶:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
واقعا حرفت عین حقیقته
آخرین اخبار