بهره مند بودن هزار و ۲۵۴ واحد صنعتی در لرستان از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: هم‌اکنون هزار و ۲۵۵ واحد صنعتی در استان لرستان از گاز به‌عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  غلامرضا لطفعلیان،مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: هم‌اکنون هزار و ۲۵۵ واحد صنعتی در استان لرستان از گاز به‌عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند که ۱۶۱ واحد صنعتی عمده و مابقی مشترکین صنعتی واحد جزء می‌باشند.


 غلامرضا لطفعلیان با بیان اینکه هم‌اکنون ۶ نیروگاه و ۴۸ جایگاه CNG از گاز بهره‌مند هستند، افزود: در سال ۹۷ نیز برنامه‌ریزی لازم برای گازرسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی صورت گرفته است.


وی گفت: در سال‌های اخیر توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت‌های آلاینده‌ای مانند گازوئیل و مازوت شده است که می‌تواند تأثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط‌ زیست داشته باشد.


مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: صنایع استان در سال گذشته ۳۳ درصد کل گاز استان را مصرف نمودند که امیدواریم با گازرسانی به صنایع طی امسال و سال آینده این میزان افزایش یابد.


لطفعلیان افزود: متأسفانه هم‌اکنون مشترکین استان حدود ۱۴۰ میلیارد تومان به شرکت گاز لرستان بدهی دارند که ۵۴ درصد از آن مربوط به مشترکین صنعتی می‌باشد.


وی گفت: شرکت گاز لرستان حداکثر تعامل را با صنایع استان دارد لیکن توسعه گازرسانی مرهون پرداخت بدهی می‌باشد و مشترکین می‌بایست با پرداخت گاز بهای مصرفی در این مهم شرکت گاز لرستان را یاری نمایند.

انتهای پیام/ب

هزار و ۲۵۴ واحد صنعتی در لرستان از گاز بهره‌مند هستند

برچسب ها: شرکت گاز لرستان ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.