عملیات کلنگ زنی و ساخت پاسگاه محیط بانی گرین الشتر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   کلنگ ساخت پاسگاه محیط بانی گرین سلسله  با حضور امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، هادی چگنی رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان، مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فتحی مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان و مسئولین شهرستانی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین الشتر به زمین زده شد.

 

در این مراسم امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تقدیر و تشکر از محیط زیست لرستان به خاطر اهتمام در ساخت پاسگاه های محیط بانی در سطح استان، احداث این پاسگاه ها را لازمه حفاظت موثر و مفید از زیستگاه ها و گونه های جانوری و گیاهی دانست.

 

وی با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست لازمه توسعه پایدار است عنوان نمود: بیشتر آسیب های امروزی جوامع از تضعیف و تخریب محیط زیست نشات می گیرد.

 

امیری با اشاره به اهمیت محیط زیست در دیدگاه ها و نظرات نماینده عالی دولت در استان لرستان بر لزوم ارائه طرح ارزیابی زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی تاکید نمودند.

 

مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در مراسم کلنگ زنی پاسگاه محیط بانی گرین الشتر گفت: تاکنون  موفق به ساخت و احداث و تکمیل 10 باب پاسگاه محیط بانی در سطح استان شده ایم که با این کار ضریب حفاظت از مناطق تحت مدیریت رشد بسیار بالایی داشته است.

 

فتحی بیرانوند بیان داشت: احداث این پاسگاه ها به منظور حفاظت بهتر و بیشتر از  زیستگاه ها و گونه های موجود در مناطق تحت مدیریت می باشد و امیدواریم با ساخت این تعداد پاسگاه گام مهمی در حفظ ذخایر زیستی و ژنتیکی استان برداریم.

 

مدیرکل محیط زیست لرستان در این مراسم از آغاز عملیات ساخت دو پاسگاه جدید دیگر در مناطق چهارشاخ نورآباد و بیشه دالان بروجرد در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

انتهای پیام/ب

 

اجرای مراسم کلنگ زنی پاسگاه محیط بانی گرین الشتر

برچسب ها: محیط زیست ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.