کمپانی Gameloft اعلام کرد که بازی Asphalt 9: Legends در کمتر از یک هفته پس از انتشار بیش از 4 میلیون بار دانلود شده است.

بازی Asphalt 9: Legends در کمتر از یک هفته 4 میلیون دانلود داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز یک هفته از انتشار بازی Asphalt 9: Legends نگذشته است و کمپانی توسعه‌دهنده این بازی، Gameloft در خبری اعلام کرد این نسخه از بازی Asphalt در این مدت بیش از 4 میلیون مرتبه دانلود شده است.

کمپانی فرانسوی منتشر کننده این بازی اعلام کرده است که نسخه جدید سری بازی‌های Asphalt در 150 کشور جهان در بین 5 بازی پرطرفدار قرار گرفته است. Asphalt 9: Legends در آمریکا رتبه چهارم، در انگلستان رتبه پنجم، در فرانسه دوم، در آلمان، دوم، ایتالیا دوم و ژاپن رتبه اول را کسب کرده است.

Asphalt 9: Legends روی سه پلتفرم اندروید، iOS و Windows 10 قابل اجرا است و از زمانی که در استورهای پلتفرم‌های مختلف قرار گرفته است از نگاه مخاطبان هم خوش درخشیده و توانسته میانگین 4.6 ستاره از 5 ستاره را کسب کند.

البته نباید ناگفته بماند که دلیل این همه محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن Asphalt 9: Legends می‌تواند انتخاب آن از طرف کمپانی اپل به عنوان بازی روز (Game of the Day) در بسیاری از اپ استورهای سراسر جهان باشد.

اگر هنوز این بازی را روی دستگاه‌های خود نصب نکرده‌اید، فرصت دارید که Asphalt 9: Legends را از گوگل پلی استور، اپ استور و یا مایکروسافت استور دانلود و آن را تجربه کنید. این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است اما خریدن سرویس‌های آن کاملا اختیاری است و مشکلی در روند بازی ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/

دانلود بی‌سابقه بازی Asphalt 9: Legends در اپ استورها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار