معاون خدمات شهری شهردار اهواز گفت: ۲ مرکز مانیتورینگ و فرماندهی مدیریت بحران در شرق و غرب اهواز راه اندازی می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالیپور، معاون خدمات شهری شهردار اهواز بیان داشت: با حضور شهردار اهواز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری نشست مشترکی بر گزار شد  که مقرر گردید 2 ایستگاه آتش نشانی در شرق و غرب اهواز را به منظور راه اندازی 2 مرکز فرماندهی مدیریت بحران تجهیز کنیم.

وی افزود: یک سالن چند منظوره در یکی از مناطق شهر اهواز احداث می شود که این سالن که در حال حاضر به شکل یک سوله نیمه کاره در یکی از مناطق شهر اهواز قرار دارد هماهنگی های لازم با معاونت فنی انجام شده و مقرر شد در مرحله اول با مشاور طرح نشست‌هایی دایر شود تا الزامات، اصول و ملاحظات بحران و پدافند غیر عامل در تکمیل این پروژه لحاظ شود.

عالیپور عنوان کرد: پس از اعمال اقدامات تکمیلی به عنوان سالن چند منظوره و فرماندهی مدیریت بحران تجهیز و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرامرزی، مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه شهردار اهواز بر احداث و تجهیز سالن‌های چند منظوره و مرکز فرماندهی مدیریت بحران در شهر اهواز تاکید دارند پیش بینی می‌کنیم در صورت تخصیص بودجه لازم تا پایان سال بتوانیم این سالن چند منظوره را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: 2 مرکز فرماندهی و مدیریت بحران در شرق و غرب اهواز نیز در حال تجهیز هستند که امیدواریم بخش زیادی از فرایند آماده سازی این 2 مرکز نیز تا پایان سال پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/م

ساخت مرکز فرماندهی مدیریت بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.