رییس سیمای مراکز صدا و سیما گفت: دشمنان با بزرگنمایی کوچکترین روزنه‌ها که امسال به اوج خود رسید درصدد براندازی نظام اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فاطمی رییس سیمای مراکز صدا و سیما در اختتامیه تبیین سیاست‌ها و اقدامات صدا و سیمای مراکز استان‌ها در نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با بزرگنمایی کوچکترین روزنه‌ها که امسال به اوج خود رسید درصدد براندازی نظام اسلامی هستند گفت: ما در حیات انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشم گیری رسیده است.

وی با بیان اینکه توجه به ارتباط دو سویه مخاطب از جمله موضوعاتی است که مراکز استان‌ها باید به آن توجه کنند، افزود: در تمام برنامه‌های گفتگو محور باید حضور مردم موثر باشد و در تمام برنامه‌ها از حضور مردم استفاده کرد.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در این همایش گفت:: آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان نظام از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی در حال پیاده کردن توطئه‌ها مختلف برای ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی افزود: امروز قدرت اقتصادی کشور ما در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست و نرخ سرمایه گذاری و اشتغال در کشور ما یک نرخ مثبتی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی، کسب و کار تولید و رونق بازار از جمله برنامه‌های دولت در سالجاری است، گفت: فعال کردن فرآیند تبدیل دانش به محصول، حمایت از صنایع تولیدی کوچک و اعطای سرمایه در گردش به مجموعه‌های صنعتی نیمه فعال از جمله برنامه‌هایی است که دولت به طور جد پیگیر آنهاست.

اسلامی با بیان اینکه استان‌ها مملو از فرهنگ‌های اصیل، مفاخر و هنرمندان بزرگ هستند، افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و پردازش نکات قوت در استان‌ها از سوی صدا و سیمای مراکز نه تنها پیوند مردم و فرهنگ‌ها را ایجاد می‌کند بلکه کمک حال دولت برای ایجاد رفاه و آرامش و آسایش را فراهم میکند

مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران هم در این همایش با اشاره به اینکه نباید به سادگی به فضای استکبار اعتماد کرد، گفت: باید دانست پشت فضای استکبار فتنه‌های فراوانی نهفته است که بصیرت مردم را نشانه گرفته و باید با آگاهی رسانه‌ای مردم را با آن آشنا کرد تا دچار تزلزل نشود.

وی افزود: بزرگترین جنگ، جنگ اقتصادی است که دشمنان نظام با بزرگنمایی برخی از مسائل درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، اما پیوند مردم و نظام ناگسستنی است.

در این مراسم از نمونه‌های تولیدات رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و آثار پژوهشی مرکز مازندران رونمایی شد.
انتهای پیام/آ

توطئه دشمنان علیه ایران از لحظه پیروزی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.