کمپانی گوگل از اینستاگرام پیروی کرده و قرار است استوری را به اپلیکیشن YouTube اضافه کند.

تقلید گوگل از اینستاگرام و اضافه کردن استوری به YouTube +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها پیش بود که اسنپ‌چت برای اپلیکیشن خود بخشی به نام استوری را اضافه کرد و آن زمان اصلا این به ذهنش نرسیده بود که قرار است بسیاری از کمپانی‌ها از برنامه آن‌ها تقلید و استوری را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کند. در پیروی از این برنامه، اینستاگرام، واتس‌اپ و خود فیس‌بوک استوری را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کردند و حالا اپلیکیشن گوگل، YouTube قرار است استوری را به اپلیکیشن خود اضافه کند. این سرویس در YouTube با نام Reels شناخته شده بود.

نام این قابلیت در ماه نوامبر Reels گذاشته شد اما حالا زمان آن رسیده است که همه با این نام خداحافظی کنند چرا که دیگر این قابلیت با نام استوری در YouTube شناخته می‌شود. این قابلیت این اواخر به انتشار رسیده و کاربران برای استفاده از آن کافی است اپلیکیشن YouTube خود را به روز رسانی کنند. این قابلیت سابقا برای 10 هزار کاربر این اپلیکیشن فعال بود. استوری‌های YouTube هم در قسمت نوار بالای اپلیکیشن به روز رسانی می‌شوند و قرار می‌گیرند.

در ابتدا این بخش کاملا شبیه استوری اینستاگرام برای YouTube طراحی شده بود اما بعدها ساختار آن عوض شد. کسانی که استوری جدیدی را آپلود می‌کنند، نوار قرمز رنگی دور آواتار آن‌ها دیده می‌شود و این رنگ به دلیل قرمز بودن رنگ اپلیکیشن YouTube است. تنها تفاوتی که استوری این اپلیکیشن دارد این است که فعلا کاربران نمی‌توانند استوری‌ها را ریپلای کنند اما ممکن است این قضیه در آینده عوض شود.

برای آپلود کردن استوری می‌توانید Add video را لمس کنید و استوری خود را بگذارید اما برخی از کاربران این قابلیت را ندارند چرا که هنوز این قابلیت در مراحل ابتدایی و محدود خود به سر می‌برد و بعدها برای همه کاربران فعال می‌شود.

تقلید گوگل از اینستاگرام و اضافه کردن استوری به YouTube +تصاویر

انتهای پیام/

اضافه شدن استوری به YouTube

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار