مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: هماهنگی بازیکنان برابر سایپا نتیجه داد و با برد زمین بازی را ترک کردیم.

///////به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد شیعی مدیرعامل تیم پیکان درباره پیروزی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود البته بازیکنان ما در نیمه اول با احتیاط بازی کردند وتیم ما نسبت به بازی قبلی خود برابر استقلال یک تغییر داشت و من فکر می کنم تیم ما با حضور بازیکنان جدید در هفته های بعد جا می افتد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ تر می شوند. به هر حال امروز گوشه ای از هماهنگی ها را دیدیم و  این هماهنگی ها نتیجه داد و با دست پر زمین مسابقه را ترک کردیم. 

او درباره اینکه با وجود حضور 4 بازیکن تیم سایپا در اردوی تیم ملی امید، نارنجی پوشان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتند، گفت: ما همانطور که گفتیم تکیه مان به بازیکنان جوانی که داشتیم و جوانی که ساختیم تاکنون جواب دادند و به طور حتم جوانان ما در ادامه لیگ برتر به صورتی بازی می کنند که شگفت زده خواهید شد. 

شیعی درباره وضعیت نقل و انتقالات پیکان بیان کرد: یک بازیکن خارجی قرار است به تهران بیاید و به احتمال زیاد طی یکی ، 2 روز آینده به توافق با این بازیکن می رسیم. همچنین ما با این بازیکن به صورت ریالی قرارداد می بندیم و این بازیکن اهل آفریقاست و امیدوارم بتوانیم با او قرارداد ببندیم. 

شیعی درباره اینکه تبلیغات محیطی دور زمین را در ورزشگاه نمی بینیم، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و این موضوع برای من سئوال ایجاد کرده است و به طور حتم پیگیری می کنم چرا که در شان فوتبال  ایران نیست و این اتفاق را نمی پسندم. 

آخرین صحبتی که با تاج داشتم که او گفت مشکلی برای قرارداد بستن با کی روش وجود ندارد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کی روش گفت: آخرین صحبتی که با تاج داشتم که او گفت مشکلی برای قرارداد بستن با کی روش وجود ندارد و نحوه سیستم به صورتی که پول به حسابشان واریز شود درست شده است.  2 ماه حقوقش در آن سیستم بانکی بوده است اما به علت مشکلاتی این پول به حسابش نرفته است. البته من مشکلی نمی بینم و فدراسیون فوتبال برنامه آماده سازی تیم ملی به باشگاه ها داده است و کی روش هم به صورت تلویحی اعلام آمادگی کرده است. من فکر نمی کنم که مشکلی در این باره وجود داشته باشد. 

شیعی درباره اظهارات کی روش که آینده خوبی برای خود در تیم ملی ایران پیش بینی نمی کند، گفت: من فکر می کنم که این بحثها تمام شده است و با تاج در یکی ، 2 روز پیش صحبت کردم بیان کرد که نگرانی بابت ادامه همکاری با کی روش وجود ندارد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره هزینه 5 میلیارد و 800 هزار دلاری برای تیم ملی گفت: من این موضوع را نمی دانم چرا که این هزینه ها را به هیئت رئیسه اعلام نکردند تا بدانم موضوع چیست. 

او درباره اینکه سندی برای ادامه همکاری با کی روش وجود دارد یا فقط قول داده شده است، تصریح کرد: بحث تمدید قرارداد کی روش را به تاج محول کردیم و این سئوال را از رئیس فدراسیون فوتبال بپرسید چرا که از این موضوع خبری ندارم. 


بیشتر بخوانید:پیکان ۳- ۰ سایپا / شکست سنگین شاگردان دایی مقابل جلالی


انتهای پیام/ 

اظهارات شیعی درباره برد تیم پیکان برابر سایپا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار